تشییع جنازه مهسا امینی ـ روی خط ایران

مأموران جنایتکار گشت ارشاد رژیم، مهسا امینی دختر جوان کرد را در تهران، در بازدداشتگاه بدنام وزراء با ضرب و جرح به قتل رساندند، مردم خشمگین از این موضوع با شعار مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور، می‌کشم می‌کشم هر کسی خواهرم کشت در مقابل بیمارستان کسری دست به تظاهرات زدند.

اطلاعات آخوندی قصد داشت تا در نیمه شب پیکر مهسا را به خاک بسپارد اما خانواده وی اجازه ندادند و مجبور شد از این کار عقب بنشیند و خاکسپاری مهسا امینی روز شنبه انجام شد.
جمعیتی انبوه در مراسم خاکسپاری مهسا امینی در قبرستان آیچی سقز شرکت کردند و آن را به خروشی علیه رژیم تبدیل کردند.

شعار مردم و جوانان شورشگر در قبرستان آیچی: مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر دیکتاتور
همچنین مردم شعار می‌دادند ننگ ما ننگ ما رهبر الدنگ ما 
شعار مردم: ننگ ما ننگ ما رهبر الدنگ ما ننگ ما ننگ ما رهبر الدنگ ما 
 رژیم در وحشت از واکنش اجتماعی سر مرگ مهسا امینی، با وقاحت بی‌مانندی اعلام کرد که او سابقة انواع بیماری‌ها را داشته است:‌
خبرگزاری حکومتی فارس وابسته به سپاه پاسداران در این باره نوشت:‌ وی در پنج سالگی تومور مغزی عمل کرده و مبتلا به بیماری صرع و دیابت نوع یک بوده است. 

در حالی که مادر مهسا گفت او سالم بوده است:‌
دختر من سالم و سرحال بوده اومده اینجا بردنش اونجا دختر من سالم بوده 
دایی مهسا امینی با بیان این که مهسا را در خانه ژینا صدا می‌کردند در این مورد گفت:‌ «مهسا بیماری قلبی نداشت. ژینا سالم سالم بود. بیماری قلبی او دروغ است».

گفته می شود مرگ مغزی مهسا به دلیل شکستگی جمجمه او بدنبال ضربات شدید مزدوران به سر وی بوده است.  
یک پزشک متخصص در خصوص مرگ مهسا امینی  با انتشار عکسی نوشت: ‌ 
خونریزی از گوش و خونمردگی زیر چشم‌، علائم شایع«شکستگی قاعده جمجمه» است که به دلیل ضربه به سر رخ می دهد. درجوانان، شایع‌ترین علت شکستگی قاعده جمجمه بعد از تصادفات، برخورد سر با جسم یا سطح سخت است که قابل تشخیص درپزشکی قانونی است. در سکته مغزی، ا‌َتوراژی (خونریزی ازگوش) دیده نمی‌شود.‎
در حالی که در تصویر منتشر شده از مهسا امینی خونریزی از گوش دیده می‌شود.

مهسا امینی اولین و آخرین قربانی جنایات رژیم ولایت فقیه نبوده و نیست، اما خامنه‌ای نمی‌تواند خون جوانان این مرز و بوم را بریزد و از مکافات آن بگریزد، بی‌شک این خون‌ها به چنان خشمی بدل می‌شود که این رژیم را تا آخرین خشتش نابود خواهد کرد.

مطالب مرتبط

قتل مهسا امینی توسط مأموران جنایتکار گشت ارشاد خامنه‌ای ـ روی خط ایران

وال استریت ژورنال: تظاهر کنندگان در سقز بنر خامنه‌ای را پاره کردند

لطفا به اشتراک بگذارید: