چه کسانی مخل نظم نظام هستند؟ ـ روی خط ایران

اغلب این قربانیان، بیکارانی هستند که برای تامین معیشت خانواده خود  ناگزیر به خرید و فروش مواد مخدر خارج از باندهای حکومتی شده اند و رژیم که خود به عنوان بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر شناخته شده که بخشی از هزینه تروریسم و صدور ارتجاع به کشورهای دیگر را از این طریق تامین می کند، می خواهد با اعدام این قربانیان هم فضای رعب برای مردم ایجاد کنه، هم مزاحمان آماتور را از سر راه کسانی که پاسدار احمدی نژاد  به آنها برادران قاچاقچی می گفت بردارد. اما تظاهرات خانواده های زندانیای زیر حکم اعدام شناعت این رفتار رژیم را در انظار عمومی نمایان کرد از همین رو رژیم فقط ۴ روز تظاهرات آنها را تحمل کرد و روز پنجم و ششم به آنها یورش برد و فرزندان قربانیان را هم به زندان انداخت.  

اگر رژیم دغدغة مبارزه با مواد مخدر داشت کافی بود فقط هزینه یک اختلاس را مثل اختلاس فولاد مبارکه به تامین زندگی قربانیان فقر و بیکاری در رژیمش اختصاص دهد. اما سخنگوی سردژخیم قضاییه  بر اعدام همین زندانیان به اصطلاح جرائم مواد مخدر به عنوان جرائم خشن  تاکید کرده و از آنان به عنوان «مخل نظم و مخل امنیت» نظام یاد می کند. 

عرض کردیم ارفاقات قانونی به کسانی که مرتکب جرایم خشن میشوند همین جرایم عرفی که مطرح میشه مشمول اینها نمیشه اینها منصرف از این افراد هستند اینها از هیچکدام از این ارفاقات استفاده میکنند کسانی که مخل نظم هستند مخل امنیت هستند با روان مردم بازی میکنند و این کارها را به سخره میگیرند اینها به هیچوجه در شمول کسانی که بهره مند از ارفاقات قانونی باشند نخواهند بود . 

تنها این قربانیان نظام نیستند که مخل امنیت رژیم آخوندی شده اند. هر کس حقش را بخواهد با همین مارک روانه زندان و اعدام می شود. اما وقتی دژخیم در برابر دوربین در مورد کارگران آذرآب با سوال مواجه می شود اینطور می کند: 


سوال: با توجه به اینکه ۱۷نفر از کاراگران آذرآب در حکم بدوی دادگاه محکوم شدند میخواستم نظر شما را در رابطه با این حکم بدانم و اینکه با توجه به اینکه اعتراضات این افراد به محوطه کارخانه بوده و گستردگی نداشته آیا قرار نیست که احکام این عزیزان کم بشه؟ ممنون.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه: قرار نیست چی؟
خبرنگار: احکامشان کمتر بشه.
ستایشی: احکامشان چی بوده؟

نهایتا منجر شده به اینکه این متهمین به ۳ماه و یک روز، هریک از اینها تحمل سه ماه و یک روز حبس تعزیری محکوم شدند و همچنین تحمل ۳۰ضربه شلاق تعزیری که البته این تبدیل شده به پرداخت 30میلیون ریال جزای نقدی، یعنی سه میلیون تومان هریک از اینها. 

بله در قاموس آخوندها کارگری که فقط برای گرفتن حقش اعتراض کرده باید 30ضربه شلاق و سه میلیون تومان جریمه بدهد. معنی این دیکتاتوری را از فاش گویی یک آخوند وحشت زده از سرنوشت نظام بشنوید: 
آخوند منتجب نیا ـ ۲۱شهریور

این حرکت ها هم نشان میدهد ما به اخر خط رسیدیم من رسما اعلام میکنم دوستانی که دارید متوسل به زور میشوید توسل به زور یعنی کفگیر به ته دیگ رسیدن یعنی از مردم بریدیم مردم از ما بریده اند ما به آخر خط رسیدیم ناچار هستیم با سرنیزه و با کتک و بگیر و ببند انجام بدهیم...

اعتراف یک آخوند نگران نظام به رسیدن به ته خط، خود از علائم به ته خط رسیدن نظام یعنی بی ثمری سرکوب و اختناق است. از این پس تمام مردم بپاخاسته ایران مخل نظم نظام خواهند بود. 

مطالب مرتبط

کنفرانس پاریس ـ فراخوان به دولت بلژیک برای آزادی نکردن دیپلمات تروریست رژیم اسدالله اسدی ـ روی خط ایران

هفتمین روز تجمع اعتراضی خانواده های زندانیان محکوم به اعدام با شعار« اعدام نکنید»

لطفا به اشتراک بگذارید: