دزدبازاری بنام وزارت در حکومت آخوندی ـ روی خط ایران

وزارتخانه‌های حکومت آخوندی، دزدبازارهایی هستند که فسادهایی مثل فساد ۹۲هزار میلیارد دلاری فولاد مبارکه از زیر دستشون رد می‌شود و محل شاه‌دزدهای نظام است،

پاسدار رستم قاسمی که وزیر نفت پاسدار احمدی‌نژاد بود، الآن وزیر راه و شهرسازی آخوند رئیسیه، در دوران احمدی‌نژاد رستم قاسمی به وزیر دکل‌دزد معروف شد چون دکل نفتی در دریا، در در زمان وزارت این پاسدار ناپدید شد. 

چندی پیش خبرهایی بود در رابطه با دستگیری مشاور و بازرس ویژه‌ی وزیر راه و شهرسازی؛ یعنی همین پاسدار قاسمی که شخصی هست بنام قاسم مکارم شیرازی. این شخص یک آقازاده هست که نوه‌ی برادر آخوند مکارم شیرازی سلطان شکر هست؛ اما حالا که افتضاح فسادش رو شده دفتر آخوند مکارم شیرازی اطلاعیه‌ای داده و گفته نه فرزند اون هست و نه نوه‌ی اون، اما رسانه‌های حکومتی نوشتن که نوه‌ی برادرش هست. از همون جوانان نظام که خامنه‌ای اون‌ها رو «جوانان انقلابی» معرفی می‌کند. ویدیو کوتاهی از قاسم مکارم شیرازی ببینیم بعد ادامه می‌دهیم.

بله، صحبت‌های پرطمطراقی که مثل بقیه‌ی پاسدارها و مهره‌های رژیم و شخص خامنه‌ای چیزی جز سرپوشی برای فساد نیست.

سایت حکومتی فرارو روز ۱۲ اردیبهشت تیتر زد: «‌ماجرای بازداشت بازرس ویژه‌ی وزیر راه» حرف هم اینه که در یک قراری برای اخذ «رشوه‌‌ی یورویی» توسط مأمورین وزارت اطلاعات دستگیرشده!! حالا بماند که وزارت اطلاعات چه ربطی به رشوه گرفتن داره؟ قاسم مکارم شیرازی قبلاً مشاور اجرایی قالیباف رئیس مجلس رژیم هم بوده

یک عضو مجلس رژیم به اسم اردشیر مطهری در رشته توییتی جنگ درون باند خامنه‌ای رو تشدید کرده و نوشته: رستم خان، شفاف‌سازی کن لطفاً! از آقازاده چه خبر؟ از جعفری و درویش‌زاده چه خبر؟ از تربتی و یوسف‌ پورآذر در خصوص زمین‌های پردیس بومهن چه خبر؟ 

یکی از این نفرات که اردشیر مطهری اسم برده، علی جعفری مدیرکل وزارتی وزارتخانه‌ی راه و شهرسازی رژیم هست، این نفر هم یکی از «جوانان انقلابی» خامنه‌ای محسوب می‌شود که قبلاً مسئول کارگروه ضد فساد دفتر نمایندگی خامنه‌ای در شورای عالی امنیت ملی رژیم بوده و مثل قاسم مکارم شیرازی دم از جوانان انقلابی می‌زده، روز ۴ مرداد دریکی از توییت‌هاش نوشته بود: «اگر نیمی از انرژی که برخی نیروهای امنیتی و حراستی صرف تخریب نیروهای انقلابی، اما صریح و آزاده می‌کنند، صرف افراد فاسد و پرونده های فسادزا می‌کردند، بخش زیادی از فساد اصلاً شکل نمی‌گرفت» اما کافیه به روندی که خودش طی کرده تا به این منصب برسه نگاه کنید. بدون هیچ تخصص و تجربه‌ای سر از مدیرکل وزارتی وزارتخانه‌ درآورده! 

رستم قاسمی که دید اوضاع خرابه یک‌دفعه کمردردش عود کرد و در بیمارستان بستری شد؛ اما وقتی دید که از استعفا و استیضاح رد شده به جلسه‌ی مخبر رفت و رسانه‌های حکومتی نوشتن: «بالاخره رستم قاسمی آفتابی شد» اما دومینو‌ی رو شدن افتضاح‌های اقتصادی بازهم ادامه داشت. 

سایت حکومتی انصاف نیوز نوشت: «بانک مسکن هم مانند وزارت مسکن آشفته است» بعد هم گزارشی در رابطه با دلایل مدیریتی امکان‌ناپذیری تحقق وعده‌ی ساخت ۴میلیون مسکن منتشر کرده. 

یکی دیگه از مهره‌های وزارت راه و شهرسازی رژیم شخصی بنام فرزاد نژادنیا  بود که فروردین امسال برکنار شد، این شخص معاون حقوقی و پارلمانی وزیر راه و شهرسازی یعنی پاسدار رستم قاسمی بود. دزدی‌ها، رشوه‌ها و رانت و اختلاس و موارد دیگه‌ای انجام داده. یک‌قلم در نمایش استقبال از اون در خراسان شمالی ۸۰میلیون تومان به دو نوجوان هدیه کرد. چرا چون به استقبالش اومده بودن!!! 

وزارت راه و شهرسازی که قراره سالی یک‌میلیون مسکن بسازه این‌طوره، وزیر مربوطه دکل دزد، مشاور و بازرس ویژه‌اش دزده، مدیرکل وزارتی‌اش دزده، معاون حقوقی و پارلمانی‌اش دزده، البته این‌ها فقط کسانی هستند که دزدی‌هاشون لو رفته، برای همینه که به‌جای ساخت مسکن آمار تخریب منازل محروم‌ترین اقشار مردم ایران منتشر می‌شود!!! در حلقه‌های بالایی وزارتخانه‌ها و ادارات جز پاسدار و آقازاده‌های فاسد کس دیگه‌ای وجود نداره، توی این نظام و کارگزارانش، اگه کسی دزد نباشه باید تعجب کرد!!

مطالب مرتبط

پنجاه‌ و هشتمین سال تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران و نبرد با دو دیکتاتوری ـ روی خط ایران

گزارش خبری؛ دزدبازاری به اسم وزارت جهاد کشاورزی رژیم

لطفا به اشتراک بگذارید: