قضائیه آخوندها با دستی بازتر در غارتهای نجومی ـ تیک تاک

روز ۵شهریور فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد دربارهٔ زمین‌خواری قضاییهٔ خامنه‌ای در قزوین. این کلیپ زمینهای گسترده‌یی را در منطقهٔ هفت سنگان قزوین نشان می‌داد که دورتادور آن را دیوار کشیده‌اند و توضیح می‌داد که قضاییه، با شیوه‌های گوناگون، از جمله سند‌سازی، محکوم کردن و... زمین‌ها را تصاحب کرده و به‌تمامی قضات رژیم در قزوین و بسیاری از کارگزاران حکومتی قطعه زمینی از آن را داده است.

خیابانی در فیلم هم نشان داده شد که آنطرف مردم فقرزده هستند که حتی توان «ساختن آلونکی» کوچک را ندارند، اما اینطرف خیابان، قضات و کارگزاران رژیم در آن زمینهای غصبی‌ خانه‌های آن‌چنانی می‌سازند.

یک روز بعد شعبانی، رئیس کل دادگستری رژیم در استان قزوین با دستپاچگی به‌خبرگزاری قضاییهٔ جلادان گفت: «ویدئو منتشر شده با موضوع زمین‌خواری، مربوط به یک پرونده قدیمی است که به آن رسیدگی شده است!» (میزان-۶شهریور).

غارت زمینهای حاصلخیز هفت‌سنگان قزوین، یکی از پرونده‌های کلان‌دزدی نجومی رژیم ولایت فقیه است که در جریان جدال مافیای حکومتی بر سر تصاحب آنها، علنی و رسوا شد. مافیایی که یک‌سوی آن جهاد کشاورزی رژیم و در سوی دیگر مافیای قضاییه و بیت خامنه‌ای است.

مطالب مرتبط

بازنشستگان فولاد قربانی چپاول‌های نجومی ـ تیک تاک

زوزهٔ سردژخیم قضائیهٔ خامنه‌ای علیه مجاهدین

لطفا به اشتراک بگذارید: