خبرگزاری حکومتی آنا ـ تقارن بازدید پمپئو از اشرف۳ با مواضع کنونی دولت آمریکا، جای تأمل دارد!

انعکاس واکنش ترسان رژیم از دیدار مایک پمپئو از اشرف۳ در خبرگزای حکومتی آنا ـ ۳۰اردیبهشت۱۴۰۱

خبرگزای حکومتی آنا واکنش ترسان رژیم از دیدار مایک پمپئو از اشر ف۳ را منعکس کرد و نوشت: «تقارن بازدید پمپئو از کمپ (مجاهدین) در آلبانی با مواضع دولتمردان کنونی آمریکا و هم‌چنین تحرکات عملی غرب در قبال برخی اعتراضات محدود نسبت به شرایط اقتصادی در ایران جای تأمل بیشتری دارد»

این خبرگزاری رژیم هم‌چنین نوشت «پمپئو که گفته می‌شود خود را برای شرکت در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری در آمریکا اماده می‌کند... تلاش کرد سازمان مجاهدین را مهره‌ای مهم... معرفی کند». این در حالیست که مجاهدین در کارنامه خود کشتار نفرات نظام را دارند». پمپئو هم‌چنین در این دیدار گفت «جمهوری اسلامی اکنون در «ضعیف‌ترین» و «بحرانی‌ترین» شرایط خود از آغاز موجودیت این نظام قرار گرفته است».

خبرگزاری حکومتی آنا نوشت: «شباهت رفتاری دولتمردان گذشته و حال آمریکا نشان می‌دهد که در مقام مخالفت و دشمنی علیه نظام تفاوتی میان دموکرات و جمهوری خواه وجود ندارد».

این خبرگزاری حکومتی با سوزش انتشار از گسترده این خبر در ایران و جهان افزود: «مجاهدین با تهیه رپرتاژهای مختلف از این دیدار تلاش کردند که این رخداد را به‌عنوان واقعه‌یی مهم و تاثیرگذار معرفی کنند».

مطالب مرتبط

فاکس نیوز ـ مایک پمپئو با مریم رجوی در اشرف۳ ملاقات کرد

بازدید مایک پمپئو از موزه مقاومت در اشرف۳ ـ اردیبهشت۱۴۰۱

لطفا به اشتراک بگذارید: