موضعگیری الیاس قالیباف درباره آوردن سیسمونی از ترکیه و مواضع قالیباف در مناظره سال۹۶

مقایسه موضعگیری الیاس قالیباف و مواضع  پاسدار قالیباف ـ ۳۱فروردین۱۴۰۱

به‌دنبال بالا‌گرفتن خشم و اعتراض مردم، الیاس قالیباف پسر پاسدار قالیباف بناگزیر اعلام کرد سفر به ترکیه به‌ویژه در این شرایط اقتصادی مردم یقینا اشتباه است و به اعتماد مردم ضربه زده است

خبرگزاری حکومتی ایسنا نیز سخنرانی اردیبهشت ۹۶ پاسدار قالیباف در مناظره با آخوند روحانی را یادآوری کرده که در آن گفته بود وزیر آموزش و پرورش وقت از ایتالیا لباس بچه می‌آورد. قالیباف در اردیبهشت ۹۶ گفته بود:

پاسدار قالیباف، اردیبهشت ۱۳۹۶

قاچاق کالا و ارز امروز بیشترین مشکل را برای ما ایجاد کرده است؛ ما دست تجار را می‌بوسیم، ولی شما ببینید وزیر آموزش و پرورش ما می‌رود از ایتالیا لباس بچه می‌آورد؛ مردم، شما فکر کرده‌اید اقتصاد ما درست می‌شود؟ هرگز! درد اینجاست که ما می‌گوییم به‌نقل از آقای جهانگیری دختر وزیر بیکار و مظلوم است و می‌رود این کار را انجام می‌دهد؛ بقیه مردم بیچاره چکار کنند؟ تکلیف آنها چیست؟ آیا آنها می‌توانند اینکار را انجام بدهند؟»

خبرگزاری حکومتی ایسنا افزود: وقتی همین اظهارات از سوی دیگران در فضای مجازی گفته می‌شود، الیاس قالیباف آن را سخنان «ضد انقلاب» و «بدخواهان» تعبیر می‌کند؛ او نوشته است: سفر به ترکیه به امید و اعتماد مردم ضربه می‌زند و زبان ضدانقلاب و بدخواهان را دراز می‌کند.

انتشار عکسهای خرید سیسمونی لاکچری برای نوه پاسدار قالیباف از ترکیه بار دیگر بحث بر سر فلاکت و وضعیت وخیم معیشتی مردم و تناقض آن با ادعاهای دجالگرانه سران رژیم را برانگیخت.

مطالب مرتبط

انتشار عکسهای خرید سیسمونی لاکچری برای نوه قالیباف، بحث بر سر فلاکت مردم را برانگیخت

از فروش نوزاد؛ تا سیسمونی نوهٔ قالیباف / فاصله شگرف طبقاتی

 

لطفا به اشتراک بگذارید: