روز درهم شکستن توطئه لیست‌گذاری اتحادیه اروپا

۷بهمن۱۳۸۷ روز درهم شکستن توطئه رژیم پلید ولایت خامنه‌ای، خاتمی، خرازی و ظریف در فرافکنی و گذاشتن نام مجاهدین در لیست اتحادیهٔ اروپا به مدت ۷سال

مسعود رجوی ـ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۱

رژیم پلید آخوندی زبونانه اعتراف می‌کند که «بسیج و مقابله با مجاهدین خلق، همیشه در صدر گفتگوهای دو جانبه ایران و اتحادیه اروپا قرار داشته است» (آسوشیتد‌پرس)

یکی از مخاطبین آخوندها در اتحادیه اروپا گفته است

«ملاها ما را ناگزیر کردند بین نفت و دلار ایران از یک طرف و مجاهدین و حقوق‌بشر از طرف دیگر، یکی را انتخاب کنیم»!

منابع مطلع در ارگانهای تصمیم گیرنده رژیم قیمت تجاری و معاملاتی این برچسب را «قراردادهایی مجموعاً به‌مبلغ بیش از ۷میلیارد دلار» بازگو می‌کنند.

‌به‌راستی که وقتی حقارت و تجارت سکان سیاست را به‌دست می‌گیرند، جز خیانت به‌تمامی آرمانها و اصول حقوق‌بشر انتظار دیگری نباید داشت.

اگر مقاومت مجاهدین در برابر فاشیسم خون‌آشام مذهبی، مشروع و عادلانه و برحق نیست پس چه مشروعیت و حقانیتی برای مقاومت ملتها و رزمندگان آزادی اروپا در برابر فاشیسم هیتلری باقی می‌ماند؟

پس چرا فرانسوا میتران از مبارزه مسلحانه در برابر فاشیسم و از مجازات مزدوران گشتاپو و هم‌چنین از مجازات قتل‌عام کنندگان زندانیان بی‌دفاع در اردوگاه داخو دفاع می‌کرد؟

مریم رجوی ـ بروکسل ـ ۸بهمن۸۷

دیوار اتهام تروریسم فرو ریخت، طلسم در هم شکست

مقاومت سیاوش‌وار از آتش افترای ظالمانه گذر کرد و قانون و عدالت را بر سریر پیروزی نشاند.

شما بر اراده سیاسی دولتهای اروپا در مماشات با آخوندها پیروز شدید. پس قطعاً بر رژیم آخوندی هم پیروز خواهید شد.

هموطنان عزیز توجه کنید. هم میهنان عزیز توجه کنید

در آغاز این اجتماع بزرگ و خجسته توجه شما را به سخنان رهبر مقاومت خطاب به رزمندگان شهر شرف اشرف که بامداد امروز از سیمای آزادی پخش شد جلب می‌کنیم:

اشرف ـ ۷بهمن۱۳۸۷

سلام، سلام، سلام

مبارک، مبارک، مبارک

نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین

یا ایهاالذین آمنوا کونوا انصارالله کما قال عیسی بن مریم للحواریین من انصاری الی الله قال الحواریون نحن انصارالله

بله، بله، رود خروشان خون شهیدان در پرتو مهر تابان مقاومت و آزادی ایران ضامن پیروزی محتوم خلق ماست.

(گفته بودیم) که اگر اشرف بایستد، جهان به ایستادگی برمی‌خیزد و امروز دنیا در سیما و عزم جزم مریم آن را به‌وضوح می‌بیند.

هر کس که با ما حرفی و ادعایی دارد، خودمون استقبال می‌کنیم، بیاید در یک محکمه بین‌المللی. بیاید به کمیسیون حقیقت‌یاب در ژنو، وابسته به ملل متحد. بیاید در دادگاه لاهه و یا در برلین. همون‌جایی که ولی‌فقیه و اذنابش رو محکوم شناخت. کما این‌که وقتی، رژیم ادعا کرد که می‌خواهد پرونده صیاد شیرازی رو در فرانسه باز بگشاید، ما به‌غایت استقبال کردیم و باز هم می‌کنیم. هر چند که رژیم جا زد. خودمون دعوت کردیم و تکرار می‌کنیم اگر که رژیم و سرانش جرأت دارند، بفرمائید به دادگاه. خواهش می‌کنیم بفرمائید به دادگاه! بفرمائید به دادگاه! اگر که جرأتش رو دارید. ما هم آماده‌ایم. من هم شخصاً آماده‌ام و از ولی‌فقیه ارتجاع دعوت می‌کنم اگر جرأت دارد بلادرنگ در یک محکمه بین‌المللی با حضور خود من حضور بهم برساند.

پیروزی امروز البته بسیار مهمه و به‌خوبی می‌دونید که در پس چه کشاکشی به‌دست اومد. اما تازه این یک راهگشایی است و پیش‌درآمد، چرا که این مبارزه‌یی است تا پیروزی، مبارزه‌یی است تا آزادی، مبارزه‌یی است تا حاکمیت مردم ایران بر سرنوشتشون، توطئه‌ها البته سخت و سنگین بودند. رذیلت ها، اتهامات، دروغپردازیها و البته که باز هم تا روزی که این رژیم هست، تمامی نخواهد داشت. اما یک چیز اثبات شد. اشرف ایستاد و جهانی به ایستادگی برخاست.

مبارک، مبارک، مبارک.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: