همدلی ـ لشکرکشی پرتعداد نمایندگان دولت سیزدهم به اتاق های گران قیمت هتل وین، چیزی جز ابلاغ نظرات نظام نیست

همدلی ـ لشکرکشی پرتعداد نمایندگان دولت سیزدهم به اتاق های گران قیمت هتل وین، چیزی جز ابلاغ نظرات نظام نیست ـ ۸آذر۱۴۰۰

روزنامه حکومتی همدلی درباره هیأت اعزامی رژیم به وین نوشت: شاید بتوان گفت که لشکرکشیِ پرتعداد نمایندگان دولت سیزدهم کهدر نقش نامه‌رسانانی ساده، به اشغالِ اتاق‌های گران‌قیمت هتل کوبورگ وین، انجامیده است؛ به‌مانند گذشته، چیزی جز ابلاغ نظراتِ نظام نباشد و این جوش‌و خروش ظاهری جز تبلیغاتی پر سروصدا، نشان دیگری نخواهد داشت.

این منبع می‌افزاید: دل‌خوشی به همراهی‌های قطره‌چکانیِ چین و روسیه نیز به‌مانند بازی خوردنِ کودکی است که در سودای مزهُ شیرینِ آب‌نباتی ناچیز (است). اکنون زمان بازیهای نمایشی گذشته است.

هم‌زمان با شروع مذاکرات، شماری از مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی نسبت به پیامدهای تن ندادن به برجام هشدار دادند.

بیگدلی از کارشناسان رژیم نوشت: وضعیت بغرنج اقتصاد این روزها و افزایش تهدیدهای امنیتی در منطقه، نظام را در شرایطی قرار داده که پذیرش برجام بهترین راه برای عبور از بحران فعلی است... هیچ راهی جز مذاکره و حل مشکل وجود ندارد اظهارنظرها (علیه مذاکرات) صرفاً رجزخوانی‌های داخلی است...

روزنامه حکومتی آرمان نیز نوشت: مذاکره با طرف‌های غیرآمریکایی برجام در وین، صرفاً وسیله و در واقع بهانه‌یی برای کمک به توافق با آمریکا بر سر برجام است. چین و روسیه و سه کشور اروپایی بدون این نقش، مذاکره با آنها امری پوچ و بلااثر است.

مطالب مرتبط

چپاول منابع آبی توسط بنیادهای و نهادهای غارتگر سپاه و بیت خامنه ای در روزنامه همدلی

لشکرکشیِ پرتعداد نمایندگان رئیسی در نقش نامه‌رسانانی ساده در مذاکرات وین

 

لطفا به اشتراک بگذارید: