نظام گیر کرده زیر اره دوسره چه مذاکره بکنن و چه نکنن ضرره ـ موشکاف

نظام گیر کرده زیر اره دوسره چه مذاکره بکنن و چه نکنن ضرره ـ موشکاف ـ ۱۴آبان۱۴۰۰

 

موشکاف: سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان موشکاف و موشکافی!هاهاهاهاه.

ایشالا که سالم و تندرست باشین. داشتم وضعیت مذاکرات نظامو بررسی می‌کردم، دیدم تنها چیزی که مصداق کامل شرایط نظامه، گیر کردن زیر ارهٴ دو سره. هاهاهاهاها.

چه مذاکره بکنن و چه نکنن واسه نظام ضرره. هاهاهاها

 

آخوند رئیسی ـ ۱۳آبان

اگر بحث از مذاکره هم هست مذاکره برای ما یک مذاکرهٴ نتیجه محور خواهد بود باید نتیجه داشته باشد. نتیجه‌اش کاهش مشکلات بر مردم مسلمان و مردم عزیز ایران باشد و هم‌چنانی که گفتیم میز مذاکره را ترک نکرده و نمی‌کنیم

ما در مقابل نقض پیمانها هم ایستادگی خواهیم کرد.

 

موشکاف: هاهاهاها. بغلو بپا!هاهاهاها. کاهش مشکلات مردم یا کاهش مشکلات نظام برای رسوندن پول و دلار به سگ و سیله‌هاش تو لبنان و یمن و سوریه؟! هاهاهاهاها. جالب اینه که میگه ترک نمی‌کنیم. اهاهاهاه. پلیسه به یارو مافنگیه گفت ایست! بی‌حرکت! یارو که به‌زور خودشو سرپا نگه داشته بود و کم مونده بود بیفته گفت: داداش! کو حرکت؟ هاهاهاها. اما عظی سر سیاست خارجی آمریکا چی فکر می‌کرد، چی شد؟هاهاهاها.

 

فواد ایزدی - کارشناس مسایل بین‌الملل رژیم ـ ۱۲آبان

سیاست خارجی بایدن همان سیاست خارجی ترامپ است اون خباثتی که ترامپ داشت بایدن هم داره شاید من اینجوری بخواهم عرض کنم خدمت‌تان شاید خباثت بایدن بیشتر از ترامپ باشه

 

طرف آمریکایی میگه من قوه مجریه هستم و تحریم‌ها متعلق به کنگره هست و من نمی‌توانم از طرف کنگره قولبدهم

 

موشکاف: هاهاهاها. دلارایی که اوباما روی پالت واسه عظی فرستاد زیادی بهش مزه کرده، چشته خور شده اما آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. هاهاهاها. حالا ته تونل هم هیچ نوری دیده نمیشه. چرا دیده می‌شه. اما اون نور، نور قطاریه که به‌سرعت داره نزدیک می‌شه. هاهاهاها.

 

تلویزیون رژیم ـ ۱۲آبان

گوینده: دبیر شورایعالی امنیت ملی گفته رئیس جمهور فاقد اختیار آمریکا حاضر به ارائه تضمین در خصوص برجام نیست و در صورتی که وضع کنونی تغییر نکند نتیجه مذاکره از قبل روشن است

 

موشکاف: هاهاهاها. به‌خاطر همین وضعیت زار و نزار بود که عظی به فکر آرتیست بازی افتاد و به‌جای فیل، نفتکش هوا کرد. هاهاهاها. اما این جنغولک بازیا کارساز نیست. این وسط یارو عبدل ممدلیان هم مثلاً کرونا گرفتن. هاهاهاها.

روزنامه حکومتی آرمان ـ ۱۳آبان

مذاکـرات را سرسری نگیـریـد

در شرایطی که بسیاری پیرامون ماجرای کرونای امیر‌عبداللهیان و تاثیراتش در مذاکرات سخن می‌گویند، در سویی دیگر اخبار معناداری هم شنیده می‌شود که از احتمال به بن‌بست رسیدن نتیجه از سرگیری مذاکرات احیای برجام از هشتم آذر نشان‌دارد.

حتی برخی سیاستمداران آمریکایی به صـــورت آشکار از بی‌اعتباری هر گونه توافق بایدن برای بازگشت به برجام سخن می‌گویند.

 

موشکاف: هاهاهاها. بعله، سر گاو ولایت بدجوری تو خمرهٴ برجام گیر کرده. هاهاهاه. عظی دو راه داره، ولی این هر دو راه به یه جا می‌رسه! رپ‌ت‌پتوینا. هاهاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط 

رافائل گروسی: آژانس می‌بایست به همه برنامه هسته‌یی ایران دسترسی داشته باشد

نمای روز – برجام و زمان تصمیم بزرگ خامنه‌ای

 

لطفا به اشتراک بگذارید: