عظی و خبیثی میخوان تا جایی که جاداره کرونا رو کش بدن واز یک پیک به پیک بعدی ـ موشکاف

عظی و خبیثی میخوان تا جایی که جاداره کرونا رو کش بدن واز یک پیک به پیک بعدی ـ موشکاف ـ ۵مهر۱۴۰۰

 

موشکاف: رفقا! دوستان! سلام به همه‌تون! ایشالا که کرونا و کرونای ولایت از وجود نازنینتون دور باشه. هاهاهاها. آخه کرونای ولایت ول کن کرونا نیست. عظی و خبیثی و تموم سگ و سیله‌های نظام میخوان تا جایی که جا داره کرونا رو کش بدن و از این پیک ببرن به پیک بعدی. ملاحظه بفرمایین که یارو خبیثی چطوری زمینهٴ پیک شیشم رو فراهم می‌کنه.

آخوند رئیسی – ۳مهر

آقای رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به نزدیک شدن آمار واکسیناسیون به حد نصاب ۷۰درصدی جمعیت هدف در جامعه گفت امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به جای اعمال محدودیت‌های جدید باید درباره رفع محدودیتها برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنیم

 

موشکاف: بر خودت و عظمات لعنت که با این پذیرا‌یی که از کرونا می‌کنین نشون دادین که از صدتا کرونا هم بدترین. هاهاهاها. آخه کجا واکسیناسیون به ۷۰درصد رسیده؟ چرا چاخان می‌کنی؟ بعد رو این چاخانت میخوای سوار شی و مردمو بیشتر از این بریزی تو کورهٴ کرونا هاهاها.

 

روزنامه حکومتی آرمان – ۴مهر

طی چند وقت اخیر، وزیر بهداشت و دیگر سران کشور در خصوص واکسیناسیون ۵۰درصدی جامعه سخن گفته و وعده افزایش آن تا میزان ۷۰درصد را داده‌اند... . ایراد چنین سخنانی نه تنها یک اشتباه فاحش است، بلکه نتیجه آن عادی‌سازی بیماری کرونا در جامعه خواهد بود... تنها واکسیناسیون کامل ۷۰درصدی جمعیت یک کشور می‌تواند ایمنی جمعی ایجاد کند. منظور از واکسیناسیون کامل هم تزریق دو دز واکسن... است.

عددسازی دردی را دوا نمی‌کند

عده‌یی قصد دارند با چنین سخنانی از فشار افکار عمومی رهایی پیدا کنند و... مردم را سرگرم واکسیناسیون و عــددسازی و آمار کنند.

 

موشکاف: هاهاهاها. بعله، چاخانای یارو خبیثی یه ثانیه بیشتر عمر نداره. هاهاهاها. اما یارو خبیثی چش سفیدتر از این حرفاس که از رو بره. ملاحظه بفرمایین که چطوری بادمجون دور قاب عظماش می‌چینه. هاهاهاها.

 

 

الان توی کرونا رمز موفقیت! ما در برخورد با مسأله کرونا چه بود؟ واقعاً آن کار حکیمانه بود که رهبری کردند!

 

موشکاف: دددی‌دی‌دی! درجهٔ وقاحت ضربدر بلاهتو ملاحظه فرمودین؟ درازگوش اگه اینقد وقاحت داشت، خودشو سلطان جنگل می‌کرد. هاهاهاها. اما داستان بیخ‌دارتر از این حرفاس. عظی واکسن آمریکایی و انگلیسی رو ممنوع کرد، باقی کارو سپر به یارو نمکی. هاهاهاها.

 

سایت حکومتی خبرآنلاین

ظریف... سربسته گفت در قضیه واکسن بخشهایی از دولت همآهنگ نبودند. من متوجه شدم این حرف مربوط به آقای نمکی و تیمش است که دنباله‌روی آقای مخبر بودند و تعلل می‌کردند در واردات واکسن تا واکسن برکت برسد.

 

موشکاف: هاهاهاها. بعله، دست یارو مخبر، معاون اول خبیثی و کارچاق‌کن عظی تو ستاد اجرایی فرمان خمینی گور به گوری تو کار بوده. اون وقت یه بار تو تاثیر واکسن تردید ایجاد می‌کردن، یه بار می‌گفتن تحریم نمیذاره، یه بار می‌گفتن کشورا نفروختن. تحریم نذاشت واکسن بخریم. هاهاهاها. حالا دیگه خودشونم پنبهٔ چاخاناشونو می‌زنن. هاهاهاها. چون هر باندی می‌خوادبندازه گردن اون یکی باند و خودشو در ببره. اما کور خوندن. هاهاهاها. مرحمت زیاد.

مطالب مرتبط 

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد رژیم ایران در مانیتورینگ سنگ‌اندازی می‌کند

نمای روز - عددسازی ۷۰درصدی واکسیناسیون رئیسی، چرا؟

 

لطفا به اشتراک بگذارید: