مواضع اصلی خامنه‌ای در مورد کرونا ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ مواضع اصلی خامنه‌ای در مورد کرونا ـ ۲۲مرداد۱۴۰۰


نگاهی به مواضع خامنه‌ای در مورد شیوع کرونا در ایران


خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع صبح امروز چهارشنبه ۲۰مرداد در سخنانی تلویزیونی درباره وضعیت بیماری کرونا، آنرا مسأله اول و فوری کشور خواند (خبرگزاری حکومتی ایرنا).مواضع اصلی خامنه‌ای در مورد کرونا ـ قضاوت با شما

با فراگیری و سراسری شدن فاجعة کرونا، خامنه‌ای به صحنه آمد و برای قربانیان اشک تمساح ریخت. خامنه‌ای بر خلاف گفتة خود که کرونا را یک امر موقت و گذرا و نه چندان مهم خوانده بود، این بار گفت: «طغیان بیماری کرونا، مسئله اول و فوری کشور است».

ولی‌فقیه ارتجاع در میان دستورات پوشالی برای مهار کرونا، اما بر برگزاری مراسم عزاداریهای محرم تأکید کرد و گفت: ملت وکشور به مجالس عزاداری احتیاج دارد. خامنه‌ای به طور شیادانه‌یی بر مراعات شیوه‌نامه‌های بهداشتی تأکید کرد تا مایه طعنه مخالفان و دشمنان نشود.

ولی‌فقیه ارتجاع در اظهارات متناقضی روز ۱۳اسفند۹۸ گفته بود: این بلا به‌نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگتر هم وجود داشته و داره، خودمان هم در کشور مواردی را مشاهده کردیم...مسأله یک مسأله گذرا است، یک چیز فوق‌العاده نیست، از این حوادث در کشور پیش می‌آید، البته من نمی‌خواهم مسأله را خیلی کوچک بگیرم، اما خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را.

یک قضیه‌یی است پیش آمده، یک مدتی که انشاءالله خیلی طولانی نخواهد بود، این برای کشور وجود خواهد داشت بعد همه رخت برمی‌بندد و می‌رود.

مطالب مرتبط


مردگان آواره ـ آرامستانهای اشباع شده ـ قضاوت با شما

کرونا؛ رکورد کشتار با تیغ کرونای ولایت
لطفا به اشتراک بگذارید: