غارت با سپاه پاسداران ماله‌کشی با روحانی ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ غارت با سپاه پاسداران ماله‌کشی با روحانی ـ ۱۳مرداد۱۴۰۰


نگاهی به اعترافات اخیر حسن روحانی

سپاه پاسداران با ساختن سدهای بسیاری بر روی رودخانه‌ها در سراسر کشور به‌خصوص استانهای اصفهان و خوزستان و انتقال آب رودهای این استانها به سمت پروژه‌های آب برخود نظیر کارخانه‌های فولاد و پتروشیمی سال‌ها است که مردم این استانها را با مشکل بی‌آبی و کم‌آبی مواجه کرده است.

از جمله این سدها سد گتوند است که پروژه آن به شرکت سپاسد متعلق به قرارگاه سازندگی ضد خاتم‌الانبیای سپاه پاسداران به ارزش ۲هزار میلیارد تومان واگذار شد.

اما این پروژه ضدمردمی و سایر پروژه‌های سدسازی در خوزستان آبی نصیب مردم این استان نکرد، بلکه جیب سپاه و قرارگاه ضد خاتم سپاه را پر کرد.

سد گتوند بزرگترین، پرهزینه‌ترین و زیانبارترین سازه آبی کشور است که محیط‌زیست خوزستان را به خطر انداخته و مزارع و نخلستانهایی را هم که از جنگ ضدمیهنی خمینی جان به در بردند نابود کرده است.

خروش و فریاد کنونی مردم خوزستان و مردم سایر مناطق کشور نسبت به به بی‌آبی و قطع مکرر برق، ایستادگی در برابر ستم نظام آخوندی و چپاولگری نهادهای آن از جمله نهادهای وابسته به بیت خامنه‌ای، و هم‌چنین پاسخ به سرکوبی است که تحت ولایت باطل خامنه‌ای بر آنها اعمال شده و می‌شود.

مطالب مرتبط

تجربه‌ای از قیام، قاطعیت تنها جواب ـ قضاوت با شما

اعتراف کارگزار رژیم به دلایل خشک شدن هورالعظیم: پکن به‌خاطر ارزان‌تر شدن پروژه، پیشنهاد خشک‌شدن هور را داد
لطفا به اشتراک بگذارید: