This browser does not support the video element.

تجمع اعتراضی غارت شدگان در تهران، مشهد و نیشابور



  • تظاهرات گسترده غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین در شهرهای مختلف میهن




  • هموطنانمان در شهرهای تهران ، مشهد، اهواز، اردبیل، نیشابور، رفسنجان ، اصفهان ، کرمانشاه ایلام ، یاسوج ،خرم آبادو کلشتر و بابل کنار گیلان تجمع های اعتراضی برگزار کردند.




غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین وابسته به سپاه پاسداران روز های یکشنبه و دوشنبه در تهران و مشهد، نیشابور اردبیل و اهواز تجمع و راهپیمایی کردند. در تهران غارت شدگان پس از تجمع در نزدیکی کاخ آخوند روحانی در خیابان کارگر راهپیمایی کرده و شعار می دادند:‌ نصر من الله و فتح قریب

مرگ بر این دولت مردم فریب. در تهران همچنین غارت شدگان موسسه پدیده تجمع کردند.

تظاهر کنندگان شعار می‌دادند :وای ازاین ظلم ،وای ازاین ظلم …..

امروز دوشنبه خیابان کارگر بسمت خیابان پاستور….

در مشهد غارت شدگان در مقابل شعبه کاسپین و دادسرای رژیم تجمع کردند در تجمع دوم که زنان نقش زیادی در آن داشتند مردم شعار می دادند : صدا و سیمای ما حامی دزدها شده. این آخرین اخطاره آتش به اختیاره.

یکی از معترضین گفت :

آقای امام هشتم برس بداد مردم …… خون ما حق ما زحمت یک عمر ما

نیروی سرکوبگر انتظامی به زنان حمله کرده و حتی لباس برخی از آنها را پاره کردند. آنها فریاد می زدند ننگ ما ننگ ما پلیس ما ننگ ما .

 

در نیشابور غارت شدگان تاکید کردند حق خود را پس خواهند گرفت:حتی اگر بمیرم پولمو پس می گیرم

در اردبیل غارت شدگان معترض خیابان مقابل شعبه این موسسه را بستند.

 

روزهای یکشنبه و دوشنبه همچنین غارت شدگان موسسه فرش و گلیم کرمانشاه، مردم اسلام آباد رفسنجان، کارگران شرکتی اداره راهداری و حمل و نقل و دانشجویان و کارکنان پژوهشگاه شاخص‌پژوه اصفهان، کارگران اخراج شده شرکت نفت طرح توسعه تنگ بیجار، کارگران پتروشیمی ایلام، کارکنان شرکتی مخابرات لرستان و خوزستان ، اهالی برخی از مناطق شهر یاسوج، اهالی کلشتر و بابل کنار گیلان ، کارگران شهرداری منطقه یک خرم آباد در اعتراض به سیاست های ضد مردمی و چپاولگرانه آخوندی تجمع کردند.

 

.
لطفا به اشتراک بگذارید: