گردهمایی ایران آزاد بیانگر استمرار مبارزه مردم ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

روی خط ایران ـ گردهمایی ایران آزاد بیانگر استمرار مبارزه مردم ایران ـ قسمت اول ـ ۱۵تیر۱۴۰۰


گفتگو با مهین مشکین‌فام عضو شورای ملی مقاومت ایران

یکی از اهداف کهکشانی که در پیش داریم و حتی نام آن به نام ایران آزاد است. منظور از ایران آزاد را شما چگونه ارزیابی می‌کنید؟گردهمایی ایران آزاد بیانگر استمرار مبارزه مردم ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

می‌خواهم مقداری به گذشته برگردم. در این ۴۲-۴۳ سالی که از سرنگونی دیکتاتوری سلطنتی می‌گذرد ملت ایران دچار دیکتاتوری آخوندی شده است. خوشبختانه در این مدت مردم ایران از روز اول احساس می‌کردیم که دچار یک دیکتاتوری از نوع آخوندی شده‌ایم. این مبارزات به طرق مختلف از روز اول ادامه داشته است و متوقف نشده است.

در برخی موارد شدت و ضعف داشته است ولی متوقف نشده است. مردم آزاده ایران نه در دیکتاتوری شاه و نه در دیکتاتوری آخوندی حق انتخاب سرنوشت خود را نداشتند. و مردم را همیشه مجبور کرده اند که قوانین ضدبشری ضدانسانی و ضدزن در رژیم آخوندی را رعایت کنند.

در این مدت فرزندان مبارز و مقاوم و سرفراز ایران و مردم قیام آفرین داخل کشور نه از شکنجه و اعدام و نه از تهمتهای ناروا که رژیم تحمیل می‌کرد، آنها را از آزادی و آبادی ایران منحرف نکرد. آنهایی که شهید شده اند یادشان گرامی باد و آنهای که زنده ماندن و درود بر شرفشان در این چندین سال از جان و مال و زندگی خود گذاشتند و با دیکتاتوری که در تاریخ ایران بی‌نظیر بوده است دست و پنجه نرم می‌کنند. ما نشانه‌های این را در این دو سه ماه اخیر هم می‌بینیم.

تمامی شعارهایی که در این مدت بوده به نقطه جوشش و غلیان خود رسیده و دارد ثمر خودش را می‌دهد. ما دیدم که ملت شریف ایران که قلبشان برای آزادی می‌طپد با تمامی مشکلاتی که هست از فقر و فحشا و کرونا که بر سرشان آمده است و رژیم هم هیچ حرکتی برای راحتی مردم نکرد.

روی خط ایران ـ برگزاری گردهمایی ایران آزاد در شرایط حاضر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ ـ قسمت دوم


گفتگو با خسرو شکرالهی


مطالب مرتبط


گردهمایی ایران آزاد بیانگر حمایت مردمی مقاومت ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

اعتراضات اجتماعی و پاسخ رژیم به خواسته‌های مردم ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

۳ژوئیه پیروزی عدالت و مقاومت چگونه محقق شد ـ روی خط ایران ـ قسمت اول تا سوم

مختصات سیاسی جامعه ایران در شرایط کنونی ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

بیانیه ۶۳نماینده پارلمان اروپا در حمایت از قیام مردم ایران و برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی
لطفا به اشتراک بگذارید: