گردهمایی ایران آزاد بیانگر حمایت مردمی مقاومت ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

روی خط ایران ـ گردهمایی ایران آزاد بیانگر حمایت مردمی مقاومت ایران ـ قسمت اول ـ ۱۴تیر۱۴۰۰


گفتگو با پهلوان مسلم اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران

من هم همگام با مردم ایران فریاد می‌زنم مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای. زیرا من هم ورزشکاری هستم که متعلق به مردم ایران هستم و باید با مردم ایران باشم. واقعیت این است که این مقاومت یکسره از روز اول که ولایت فقیه اعلام کردند به این قانون اساسی رأی نداد.گردهمایی ایران آزاد بیانگر حمایت مردمی مقاومت ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

در این ۴۳سال تمامی مجاهدین و هوادارانشان در تمام دنیا ایستادگی کردند و رژیم را به لبه پرتگاه سقوط رساند. رژیم در این شرایط مجبور شد جنایتکاری مثل رئیسی را سر کار بیاورد زیرا نمی‌توانست روی بقیه حساب کند چون ممکن است به سمت مردم بروند. این دیگر امکان ندارد. مردم ایران در تمامی شهرها بر علیه رژیم هستند.

این گردهمایی که به نام کهکشان برگزار می‌کنیم نمونه‌ای است از مردم داخل ایران ما در داخل ایران به دلایلی که تمامی هموطنان می‌دانند نمی‌توانیم آمار بگیریم، ولی در خارج این آمار را به همه نشان می‌دهیم. که چقدر دیپلمات و سیاستمدار از این مقاومت حمایت می‌کنند.

بیش از ۵۰هزار نفر در این کهکشان شرکت خواهند کرد. این خودش نشاندهنده استواری این مقاومت است. وقتی مثلا برنج می‌خریدیم یک مشت برمی‌داشتیم و تعداد شکسته‌ها را می‌شمردیم و می‌گفتیم که این کیسه ۲۰٪ شکسته دارد. الان این کهکشان بیانگر این است که چقدر از مردم ایران با این مقاومت هستند.

الان هیچ گروهی نیست که چنین مراسمی برگزار کنند. ای کاش بودند و ما هم در مقابل آنها زانو می‌زدیم ولی به دلایل مشخصی نیستند. به هر حال این کهکشان بیانگر عظمت و بزرگی این مقاومت است. در سال ۲۰۱۸ بیش از صدهزار نفر در مراسم ما شرکت داشتند.

الان نیز این تعداد نقطه بیانگر این است که دهها هزار نفر در مراسم ما شرکت می‌کنند. زیرا ما به آزادی کشور و مردم خودمان فکر می‌کنیم. با فداکاری تمام شما این مقاومت به دنیا تحمیل شد.

روی خط ایران ـ شرایط سیاسی و بین‌المللی رژیم آخوندی در آستانه گردهمایی جهانی ایران آزاد ـ قسمت دوم


گفتگو با شاهین قبادی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران


مطالب مرتبط


آماده‌سازیهای گردهمایی جهانی ایران آزاد ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

اعتراضات اجتماعی و پاسخ رژیم به خواسته‌های مردم ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

۳ژوئیه پیروزی عدالت و مقاومت چگونه محقق شد ـ روی خط ایران ـ قسمت اول تا سوم

مختصات سیاسی جامعه ایران در شرایط کنونی ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

اهمیت گردهمایی جهانی مقاومت مردم ایران ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم در کشورهای عربی در حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد - ۱۹تیر۱۴۰۰
لطفا به اشتراک بگذارید: