ویژگی‌های سیاسی گردهمایی جهانی ایران آزاد امسال ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

روی خط ایران ـ ویژگی‌های سیاسی گردهمایی جهانی ایران آزاد امسال ـ ۷تیر۱۴۰۰


گفتگو با پرویز خزایی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در کشورهای نوردیک

چه ویژگیهای برجسته سیاسی برگزاری گردهمایی جهانی ایران آزاد امسال در ۱۹تیر را متمایز می‌کند؟ویژگی‌های سیاسی گردهمایی جهانی ایران آزاد امسال ـ روی خط ایران ـ قسمت اول

چند نکته سرفصلی در تاریخ این مقاومت بوده که من افتخار اینرا داشتم که عضوی از مقاومت باشم. یکی سرفصل گل گرفتن تنور جنگ خمینی و ارتش آزادیبخش و زهر آتش بس. سرفصل شکست توطئه‌های مدره‌بازیهای داخل نظام که منجر به بردن ما در لیست تروریستی می‌شد.

ولی من این سرفصل را به لحاظ بین‌المللی و استراتژی مقاومت چیزی بعد از تشکیل ارتش آزادبخش و شکستن کمر جنگ خمینی می‌دانم. زیرا شرایط بکلی تغییر کرده و انرژیهای ما آزاد شده است. ما همیشه درگیر عروسک های مدره‌ای بودیم که رژیم می‌آورد و غرب را گول می‌زد. خاتمی می‌آورد روحانی می‌آورد.

الان دیگر خیلی روشن شده است که این رژیم است. این خمینی است این آیشمن است. دیگر انرژی ما آزاد است. ما باید امسال بهترین گردهمایی را برگزار کنیم و در تمامی صحنه‌های خارج از کشور و داخل کشور این مرحله پایانی رژیم را به یک سرانجام نیک برسانیم.

پیام و رهنمود ویژه برگزاری گردهمایی ایران آزاد امسال برای هموطنانمان چیست؟

پیام من این است که در مقاطع حساس و سرنوشت ساز اگر ما صد برابر نکنیم انرژی خودمان را یک فتنه‌ای برپا می‌شود. رژیم یک دشمن بیشتر ندارد و آن مردم و مقاومت ایران است. من تاکید می‌کنم که اگر ما از فرصت استفاده نکنیم بخصوص هموطنان خارج از کشور و این یک ضایعه تاریخی می‌شود.

رژیم صورت منحوس خودش را خوب نشان داده است. اگر ما تمام تلاش خود را نکنیم می تواند به طولانی شدن آخرین دوران آن بیانجامد.

روی خط ایران ـ صدای اعتصابها و اعتراضات کارگران کجا شنیده می‌شود؟ ـ قسمت دوم


گفتگو با علی بقایی


مطالب مرتبط


آماده‌سازیهای گردهمایی جهانی ایران آزاد ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

تفاوت گردهمایی جهانی ایران آزاد امسال با سالهای قبل ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

گردهمایی جهانی ایران آزاد
لطفا به اشتراک بگذارید: