آماده‌سازیهای گردهمایی جهانی ایران آزاد ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

روی خط ایران ـ آماده‌سازیهای گردهمایی جهانی ایران آزاد ـ ۴تیر۱۴۰۰


گفتگو با امیر برج‌خانی از آمریکا

آقای امیر برج‌خانی از شاهدان قتل‌عام ۶۷ هستند و ۹ سال را در زندانهای رژیم ضدبشری آخوندی بسر برده‌اند.آماده‌سازیهای گردهمایی جهانی ایران آزاد ـ روی خط ایران ـ قسمت اول و دوم

با درود به تمامی ایرانیان آزاده که در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم کهکشان تلاش می‌کنند. مراسم کهکشان تجلی کهکشانی از شهدای والاقدر این مقاومت و همچنین کهکشانی از انسانهای آزاده و شخصیت‌های مترقی و آزاده جهانی است.

من امیر برج‌خانی هستم و مدت ۹ سال در زندانهای رژیم ضدبشری آخوندی بودم. در سال۶۷ در یکی از بی‌دادگاهها شاهد حضور رئیسی بودم. البته آنموقع من او را نمی‌شناختیم. حتی در به اصطلاح دادگاهمان که بیش از ۳ الی ۴ دقیقه طول نکشید چشم بند داشتیم. حتی نیری هم در آنجا بود و وقتی اعتراض کردم با نعلینش به سرم کوبید. بعدها که این افراد افشا شدند ما به مختصات این فرد پی بردیم.

انتصاب این فرد یک پیروزی برای مقاومت است که با پای خودش به گور آمد. برگزاری کهکشان از ابتدای آن همواره در سرفصلهای مختلف حائز اهمیت بوده است و ما تاثیرات آنرا در افکار عمومی و گل گرفتن در مماشات با رژیم آخوندی دیده ایم. کهکشان یک گنجینه ملی میهنی است.

امسال این مراسم از اهمیت بیشتری برخوردار است. زیرا امسال را نمی‌شود گفت آغاز پایان رژیم بلکه یک ضربه به افتادن درخت پوسیده رژیم بیشتر نمانده است. این را از پیامهای اخیر رهبری هم می‌توان دریافت.

روی خط ایران ـ واکنش‌ها در سطح بین‌المللی به انتصاب رئیسی چه بوده است؟ ـ قسمت دوم


گفتگو با علی صفوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران

انتصاب رئیسی، موجی از نفرت جهانی را به‌دنبال داشت. اگنس کالامار دبیرکل عفو بین‌الملل گفت: با وجود شواهد روشن از جنایات انجام شده توسط رئیسی، او باید مورد بازجویی قرار گیرد. سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه در واکنش به انتصاب رئیسی نسبت به وضعیت حقوق‌بشر در ایران اظهار نگرانی کرد و سخنگوی دولت آلمان گفت انتخابات ایران آزاد نبود، از نقش رئیسی در اعدامها آگاهیم.

بیش از ۱۵۰ مقام سابق سازمان ملل خواستار حسابرسی از رئیسی به‌خاطر قتل‌عام ۶۷ شدند. مدیر دیدبان حقوق‌بشر اروپا هم گفت رئیسی به‌خاطر جنایاتش باید مورد حسابرسی قرار گیرد نه این‌که مقام بالاتر بگیرد.


مطالب مرتبط


پیامهای شخصیتهای سیاسی و منتخبان مردم در کشورهای مختلف ـ حمایت از گردهمایی جهانی ایران آزاد

همه برای آزادی- برنامه‌یی به‌مناسبت گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت ایران- قسمت دوم
لطفا به اشتراک بگذارید: