رأی دادگاه کانادا در مورد تروریستی بودن فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

تیک تاک ـ رأی دادگاه کانادا در مورد تروریستی بودن فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی ـ ۱خرداد۱۴۰۰


گفتگو با شهرام گلستانه از کانادا


دادگاه عالی آنتاریو طی حکمی اعلام کرد ساقط کردن پرواز۷۵۲ خطوط هوایی اوکراین، توسط سپاه پاسداران عمدی و یک اقدام تروریستی بوده است.

خانم مریم رجوی گفت: هر چند غم و اندوه خانواده‌های قربانیان پرواز اوکراینی بی‌پایان است، اما این حکم به‌عنوان نخستین قدم در مسیر عدالت جای تبریک و تهنیت دارد. اکنون جهان هم‌چون مردم ایران با ماهیت و عملکرد ضدانسانی رژیم آخوندی و سپاه پاسداران بیشتر آشنا می‌شود.

خانم رجوی از کانادا و اتحادیه اروپا و سایر کشورهای جهان خواست بلادرنگ سپاه پاسداران را در لیست تروریستی بگذارند.رأی دادگاه کانادا در مورد تروریستی بودن فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی ـ تیک تاک ـ قسمت اول و دوم

در حکم آمده است سپاه پاسداران «می‌دانست که پرواز PS ۷۵۲ یک هواپیمای غیرنظامی است و به‌طور عمدی با هدف نابودی آن را سرنگون کرد».

خامنه‌ای و روحانی و دیگر سردمداران رژیم، هم‌چنانکه سرکردگان سپاه پاسداران، به‌خاطر چهار دهه نسل کشی، جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی باید در برابر عدالت قرار گیرند.

درخواست خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی از دولت فدرال کانادا

نشنال پست یکم خرداد نوشت: خانواده‌های قربانیان، هواپیمای سرنگون شده اوکراینی روز جمعه ۳۱ اردیبهشت از دولت فدرال کانادا به جد خواهان این شدند که حکم دادگاه انتاریو، را پیگیری کند. این حکم سرنگون کردن هواپیمای مسافربری را اقدامی تروریستی می‌داند.

آورل براون استاد روابط بین‌الملل و کارشناس خاورمیانه در دانشگاه تورنتو، گفت: ما باید موضع اصولی بگیریم. این کانادایی‌ها هستند که اساساً توسط رژیم ایران به‌قتل رسیده‌اند.

مایکل چونگ، از مقام‌های محافظه‌کاران فدرال گفت: "ما باید رژیم ایران را مسئول اقدامات خود بدانیم. منفعل بودن در برابر این تهدیدها فقط باعث گستاخی بیشتر این رژیم می‌شود." (روزنامه نشنال پست۱ خرداد)

تیک تاک ـ وعده‌های دروغین واکسیناسیون توسط کارگزاران رژیم ـ قسمت دوم


گفتگو با احمد گل افشار


مطالب مرتبط


سیرک انتخاباتی و تشدید بی‌سابقه جنگهای باندهای درونی رژیم آخوندی ـ تیک تاک

درخواست خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی از دولت فدرال کانادا
لطفا به اشتراک بگذارید: