دفاع مسخره شریعتمداری از شورای نگهبان ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ دفاع مسخره شریعتمداری از شورای نگهبان ـ ۲۲اردیبهشت۱۴۰۰


مقایسه شورای نگبهان با سوپریم کورت آمریکا


بحران نمایش انتخابات مانند طناب‌داری بر گلوی رژیم پیچده است و در حالی‌که هنوز پروسه نام نویسی کاندیداها در گام‌های اول است درگیریهای باندی به اوج رسیده است.

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان روز ۱۳اردیبهشت ۱۴۰۰ در گفتگوی ویژه خبری با تلویزیون حکومتی گفت: «کسانی که اعلام نامزدی کردند من عذر می‌خواهم بعضی‌هایشان اعلام نامزدی‌شان اهانت به ملت است. اصلاً مگر این مملکت یتیم رها شده است که هر کسی خودش را کاندید کند».دفاع مسخره شریعتمداری از شورای نگهبان ـ قضاوت با شما

از سوی دیگر خامنه‌ای نگران از کسادی انتخابات به انحاء مختلف کاسه گدایی شرکت در نمایش را به سمت خودی‌ها دراز می‌کند و می‌گوید: «هیچ چیزی جای انتخابات را برای کشور و استحکام پایه‌های اقتدار کشور نمی‌گیرد و نباید مردم را دلسرد کرد از انتخابات»

واقعیت این است که این بیان، اعتراف به همان دوقطبی اصلی در صحنه ایران است که در برابر هم صف‌آرایی کرده‌اند. قطب مردم و قطب حاکمیت ولایت فقیه.

به‌رغم این التماس و درخواستها و گدایی رأی مردم توسط خامنه‌ای و گماشته‌هایش، رسانه‌های مختلف هر دو باند از نگرانی خود نسبت به سوت وکوری انتخابات و عدم رغبت مردم از حضور در این نمایش خبر می‌دهند.

آری، مردم ایران دریافته‌اند که هرگز نه تنها به رژیم غارتگر و آزادی کش ولایت فقیه نمی‌توان اعتماد کرد بلکه در برابر گدایی و درخواست رأی از جانب خامنه‌ای و اعوان و انصارش تنها با صدای بلند باید گفت: «رأی من سرنگونی» است و این تنها راه نجات مردم ایران از نکبت نظام آخوندی است.

مطالب مرتبط


کاندیدای خامنه‌ای برای ریاست جمهوری ـ قضاوت با شما

نمایش انتخابات؛ جدال سرنوشت بین مردم و حاکمیت
لطفا به اشتراک بگذارید: