حاکمیت دزد و رانتخوار و آقازاده‌های آمریکانشین ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ حاکمیت دزد و رانتخوار و آقازاده‌های آمریکانشین ـ ۱۹اردیبهشت۱۴۰۰


افتادن تشت رسوایی غارتگری‌های رژیم آخوندی از بام


بحرانهای گسترده اقتصادی و اجتماعی در یک دهه‌ای که از نظر اقتصادی یک فاجعه محسوب می‌شود کم نبودند که کشتار کرونا در اثر جنایت عامدانه خامنه‌ای مبنی بر ممنوعیت ورود واکسن آنها را به طرز وحشتناکی تشدید نمود.حاکمیت دزد و رانتخوار و آقازاده‌های آمریکانشین ـ قضاوت با شما

چند ماه پیش وزیر بهداشت رژیم آخوندی که سپر بلای «آقا» شده است از عدم توجه به مشکلات معیشتی مردم انتقاد کرده و ضمن اعتراف به نداشتن بودجه لازم در شرایط کرونایی، درباره امکان «طغیان جدی» مردم هشدار داده بود.

نمکی هم مانند سایر سران حکومت، ترس خود را از آینده چنین نشان داده بود که: «گزارشهای امنیتی برای ما می‌آید. این‌که دوستان از فقر و تهیدستی به سمت طغیان می‌روند، جدی است. رئیس‌جمهور و نیروهای امنیتی باید به معیشت و عدم شکل‌گیری طغیان فکر کنند» (اسکان ۲۰تیر۱۳۹۹)

وزیر بهداشت رژیم آخوندی در یک اعتراف بهت‌آور دیگر در همان زمان در به «شوخی» گرفتن جان و سلامت مردم از سوی کارگزاران اذعان کرده و گفته بود: «بنده در هفتم بهمن (۱۳۹۸) جلسه‌یی برای قطع پروازهای چین برگزار کردم خیلی از افراد باور نمی‌کردند و به شوخی می‌گرفتند».

«بسیاری در ایران معتقدند جمهوری اسلامی نه فقط قطع پروازها به چین را «شوخی» گرفت، بلکه با جان مردم هم شوخی تلخی کرد؛ در بحبوحه شیوع کرونا در شهرهای ایران آنرا از مردم پنهان کرد تا برنامه‌های راهپیمایی، مراسم مذهبی و انتخابات را برگزار کند، بدون آن‌که کوچک‌ترین ابایی از رسیدن سونامی کرونا داشته باشد. پروازها به چین نیز جزیی از همین مجموعه است»

مطالب مرتبط


آشنایی که روحانی او را قربانی کرد ـ قضاوت با شما

غارتگران؛ فرار از خشم ملت به کجا؟
لطفا به اشتراک بگذارید: