آشنایی که روحانی او را قربانی کرد ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ آشنایی که روحانی او را قربانی کرد ـ ۱۷اردیبهشت۱۴۰۰


حسام الدین آشنا رئیس مرکز بررسی های استراتژیک و مشاور روحانی بود

چهار روز پس از افشای مصاحبه جواد ظریف ماله‌کش اعظم، به‌دنبال اوجگیری جنگ و دعوای گرگها، آخوند روحانی، حسام‌الدین آشنا را از ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری رژیم برکنار کرد.

روحانی روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه با صدور حکمی علی ربیعی، سخنگوی دولت، را جانشین آشنا کرد.آشنایی که روحانی او را قربانی کرد ـ قضاوت با شما

حسام‌الدین آشنا مسئول پروژه انجام مصاحبه با ظریف و شماری دیگر از مقام‌های دولت روحانی بود.

سعید لیلاز که مصاحبه با ظریف را انجام داده است در رابطه با افتضاح انتشار این فایل صوتی گفته است: «می‌خواهم ببینم آیا دستگاه اطلاعاتی کشور عرضه دارد این شخص را پیدا کند یا مثل ماجرای نطنز بعد از این‌که پوکید، می‌خواهد اسم طرف را رسانه‌یی کند».

در همین رابطه پس از این‌که قوه قضاییه خامنه‌ای گفت که برای پیگیری این موضوع پرونده‌یی قضایی تشکیل داده، به گزارش خبرگزاری حکومتی صدا و سیمای رژیم امروز پنجشنبه ۹اردیبهشت حدود ۲۰نفر مرتبط با انتشار فایل صوتی ظریف ممنوع الخروج شدند.

خبرگزاری حکومتی صدا و سیمای رژیم نوشت: یک منبع مطلع در قوه قضاییه به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: حدود ۲۰نفر از عوامل مرتبط با مصاحبه اخیر مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در پرونده انتشار صوت محرمانه ظریف از سوی دستگاه قضایی ممنوع الخروج شدند.

مطالب مرتبط


زندگی کارگر ایرانی بر روی لبه تیغ ـ قضاوت با شما

حسام‌الدین آشنا برکنار شد/ حدود ۲۰نفر ممنوع‌الخروج شدند
لطفا به اشتراک بگذارید: