حکم دادگاه کیفری فدرال سوئیس ۳۱ سال پس از شهادت دکتر کاظم رجوی ـ بیست دقیقه

حکم دادگاه کیفری فدرال سوئیس ۳۱ سال پس از شهادت دکتر کاظم رجوی ـ بیست دقیقه ـ ۸اردیبهشت۱۴۰۰


 حکم دادگاه کیفری فدرال سوئیس ۳۱ سال پس از شهادت دکتر کاظم رجوی


دکتر صالح رجوی به عنوان شاکی از طریق وکلای خود اعلام کرده که اعمال ارتکابی عوامل رژیم مصداق جنایت علیه بشریت و نسل کشی است و در ماهیت معتقد است که اعدام برادرش در ارتباط مستقیم با قتل عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۱۹۸۸ بوده که تحت یک فتوا از جانب خمینی صادر شده است.

افزایش ضربات نظامی به منافع رژیم ایران در کشورهای منطقه


درپی تهاجم به یک کشتی نفت کش ایرانی در بندر شهر بانیاس سوریه رژیم آخوندی صحبت از آتش سوزی در این کشتی کرد و رژیم اسد گفت حمله به این کشتی از آن سوی آبهای لبنان و توسط یک پهپاد صورت گرفته است .

انتقاد رهبر کلیسای مارونی لبنان از دخالت های رژیم ایران در این کشور


اسقف بشاره الراعی، رهبر کلیسای مارونی لبنان، در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌بی‌سی، از « دخالت های نظامی رژیم ایران در لبنان» و تصمیم‌گیری در مورد جنگ با اسرائیل، سوریه، عراق و یمن انتقاد کرد.

او گفت قصد داشت بر سر مساله سلاحی که در دست شبه نظامیان حزب الشیطان قرار دارد با حسن نصرالله، سرکرده این گروه، گفتگو کند اما بدون آنکه از رژیم ایران نام ببرد گفت متوجه شدم این مشکل با خارج از مرزهای لبنان مرتبط است .

آتش سوزی در بیمارستان ابن الخطیب بغداد با بیش از ۸۰ کشته


در بغداد یک بیمارستان ویژه کرونا آتش گرفت؛ ۸۲ نفر کشته و چند مقام مسئول برکنار شدند.

به گزارش وزارت کشور عراق آتش‌سوزی ناشی از انفجار چند کپسول اکسیژن در بیمارستان ابن الخطیب بغداد ویژه بیماران مبتلا به کووید۱۹ ، دست کم ۸۲ تن کشته و ۱۱۰ تن زخمی به جا گذاشت.

تولید اکسیژن در سطح مریخ


مریخ‌نورد پشتکار ناسا در ادامه فعالیت موفق و منحصر به فرد خود توانست دی‌اکسید کربن موجود در اتمسفر این سیاره را به اکسیژن تبدیل کند. این نخستین بار است که یک ماشین ساخت بشر چنین فرآیندی را در سیاره‌ای به جز زمین عملی می‌کند.

 مطالب مرتبط


هشدار کارشناسان امنیتی نسبت به تروریسم رژیم آخوندی در اروپا ـ بیست دقیقه

طرح فشار حد اکثری روی رژیم آخوندی ولی این بار در دولت بایدن ـ بیست دقیقه

تأکید بایدن بر مقابله با تهدیدهای رژیم ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: