چرا مردم ایران در انتخابات نمایشی رای نمی‌دهند ـ قضاوت با شما

قضاوت با شما ـ چرا مردم ایران در انتخابات نمایشی رای نمی‌دهند؟ ـ ۲اردیبهشت۱۴۰۰


نگاهی به انتخابات نظام ولایت فقیه

در حال حاضر بزرگترین دغدغه رژیم برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری است، که به‌گفته ناظران وضعیت سیاسی نظام آخوندی آن‌چنان درهم ریخته و آشفته است، که توان برگزاری نمایش انتخابات و رأی‌سازی هم برایش مشکل شده است.چرا مردم ایران در انتخابات نمایشی رای نمی‌دهند ـ قضاوت با شما

عدم مشروعیت حاکمیت و قهر مردم با صندوق‌های رأی و خسته شدن مردم از تمامیت نظام، اصطلاحاتی است که خودی‌ترین نفرات رژیم در توصیف فضای انتخاباتی این دوران بکار می‌برند.

سؤال این است چرا در تمامی سخنرانی‌ها و جلسات حکومتی وحشت از نفرت مردم و تحریم انتخابات موج می‌زند؟

نگاهی به اظهارات مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی پاسخ این سؤال را می‌دهد:

روزنامه آرمان وابسته به باند روحانی با اشاره به خطر هولناک نفرت و بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام نوشت: «باید ابتدا در جامعه واکسن بی‌اعتمادی زده شود تا کرونا، چون شایعه و بی‌اعتمادی از کرونا خطرناک‌تر و مهلک‌تر است».

منوچهر متکی یکی از کارگردانان بازی انتخاباتی باند خامنه‌ای نیز در مصاحبه با تلویزیون حکومتی به بحران بی‌اعتمادی اعتراف کرد و گفت: «مردم یک خورده‌ای قهر کردند با ما و با مسئولان. مردم در انتخابات مجلس کمی از قهرشان را نشان دادند».

خامنه‌ای یک چشمه از قهر مردم با مسئولانش را در آبان۹۸ دید و نگرانی روحانی از شعله‌ور شدن همان آتش در نمایش انتخابات است که مجبور شد این‌طور اظهار امیدواری کند: «امیدواریم مردم حضور پیدا کنند در انتخابات. همه ما زن و مرد در کنار هم در انتخابات حضور پیدا کنند و با یک انتخابات شکوهمند تا دولت بعدی بتواند وظایف را دنبال کند»

مطالب مرتبط


ولایت فقیه فراتر از هر قانون و انتخابات ـ قضاوت با شما

برنده نمایش انتخابات مردم، یا آخوندها؟
لطفا به اشتراک بگذارید: