This browser does not support the video element.

پیام همبستگی لئو داتسن برگ – عضو پیشین هیئت رئیسه فراکسیون دمکرات مسیحی در مجلس فدرال آلمان

لئو داتسن برگ - عضو پیشین هیئت رئیسه فراکسیون دمکرات مسیحی در مجلس فدرال آلمان


روز شنبه اول ژوئیه ۲۰۱۷ دهها هزار نفر، اعضا‌ء، دوستان و حامیان مقاومت دمکراتیک ایران از تمام دنیا در پاریس گردهم خواهند آمد.


بعنوان عضو کمیته آلمانی همبستگی برای یک ایران آزاد و همچنین دوست قدیمی شورای ملی مقاومت و دوست ساکنان اشرف، خوشحالم که در این گردهمایی شرکت میکنم. از حضورم فراتر، مایلم احترام خود را به شما بخاطر قیمت بزرگی که تا کنون برای آزادی و دمکراسی در ایران با فداکاریتان پرداخته اید نشان دهم. یک مقاومت مسالمت آمیز بصورت خودبخودی ایجاد نمی شود بلکه نیازمند اشخاص فداکار و متعهد است. این تعهد همچنین ضامن پیروزی مقاومت مسالمت آمیز بر علیه دیکتاتوری ای است که تحت نام دین میباشد.


انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران نباید تلاشهای ما برای یک ایران آزاد و دمکراتیک را تحت الشعاع قرار دهد. بهیچوجه نباید سکوت کنیم زیرا در زمان ریاست حسن روحانی نقض وحشتناک حقوق بشر درجریان است و اعدام ها با انگیزه های سیاسی کماکان در ابعاد گسترده صورت میگیرند.


نقش جدید رژیم ایران برای کسب قدرت در خاور نزدیک یک تهدید مضاعف برای آزادی، دمکراسی و حکومت قانون در منطقه ایجاد میکند.



ما همراه با رئیس جمهور شما مریم رجوی، برای یک ایران آزاد و دمکراتیک مبارزه میکنیم. اعضا و دوستان شورای ملی مقاومت برای آزادی و دمکراسی ایستادگی میکنند، اصول آنها محافظت از تمامی ابعاد حقوق بشر، بردباری، برابری زن و مرد، جدایی دین از دولت و لغو محکومیت اعدام را دربر میگیرد. شورای ملی مقاومت تلاش زیادی در این سالها کرده تا این اصول را پیش برده و محقق کند. در آینده هم ما متعهد به پشتیبانی با تمام قوا میشویم و گردهمایی در پاریس با شرکت دوستان و حامیان از سراسر جهان خود گواهی است که نشان میدهد که در مسیر درست در جهت یک ایران آزاد و دمکراتیک قرار داریم.

لطفا به اشتراک بگذارید: