This browser does not support the video element.

حمله تروریستی علیه نمازگذاران در مصر – مقاومت ایران محکوم میکند

حمله تروریستی علیه نمازگذاران در مصر



  • دفتر دادستانی کل مصر اعلام کرد، آمار قربانیان حملة تروریستی به نمازگزاران مسجدی در شمال صحرای سینا به 305 کشته از جمله 27 کودک و حدود 128 مجروح افزایش یافته است.


 به گفتة دفتر دادستانی کل مصر، ‌این حمله توسط ۲۵ تا ۳۵ فرد مسلح صورت گرفت که پرچم داعش را در دست داشتند.

  • به گزارش الاهرام، به‌دنبال حملة تروریستی در شمال صحرای سینا، نیروی هوایی ارتش مصر طی حملاتی در این منطقه، شماری از عوامل این حمله را به قتل رساند.


 

  • عبدالفتاح سیسی رئیس‌جمهور مصر دربارة حملة تروریستی روز جمعه در این کشور، گفت:‌ آنچه رخ داد، تلاشی برای متوقف‌کردن تلاش‌های ما در مبارزه با تروریسم است، ولی ما با قاطعیت و قدرت به مبارزه خود علیه تروریست‌ها ادامه خواهیم داد،

  • عملیات جنایتکارانه تروریستی در مصر و کشتار نمازگزاران، با موجی از محکومیت بین‌المللی از سوی رهبران سیاسی و مذهبی جهان روبرو شده است. رؤسای جمهور آمریکا، فرانسه و سران ناتو، اتحادیه اروپا و پارلمان اروپا و هم‌چنین رهبران کشورهای عربی و اسلامی ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، همدردی خود را با مردم مصر ابراز کردند.


 

  • در پاریس جمعه‌شب چراغهای برج ایفل به نشانه همدردی با بازماندگان قربانیان حملة تروریستی مصر خاموش شد.


 

  • مقاومت ایران «جنایت ضد اسلامی و ضد انسانی تروریستی در شمال شبه جزیره سینا علیه نمازگزاران بی‌دفاع» را... به شدت محکوم کرد.


کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت با صدور اطلاعیه‌یی در این رابطه، گفت: مقاومت ایران... عمیقترین تسلیت‌های خود را به مردم و دولت مصر و به‌ویژه به خانواده‌های قربانیان تقدیم می‌کند و برای مجروحان از خداوند بزرگ شفای عاجل مسئلت دارد.

اطلاعیة کمیسیون خارجة شورا، می‌افزاید: این تروریسم ضد بشری در ابعاد امروزی‌اش با روی کار آمدن فاشیسم دینی در ایران در سال 1357 بارز شده است .... برای پایان‌دادن به این چرخة خون و وحشت بایستی آن را در کانونش در تهران تحت حاکمیت آخوندها در هم شکست.

‌شورای ملی مقاومت ایران- کمیسیون خارجه ۳ آذر ۱۳۹۶ (۲۴ نوامبر ۲۰۱۷)
لطفا به اشتراک بگذارید: