This browser does not support the video element.

کشمکش باندهای حکومتی، بسیج فضاحتبار برای ممانعت بزرگداشت کورش

کشمکش باندهای حکومتی


بسیج فضاحت‌بار رژیم آخوندی برای ممانعت از حضور مردم در پاسارگاد، برای بزرگداشت کورش کبیر، پس از یک هفته هم چنان موضوع کشکش باندهای حکومتی است.

پارسایی، نماینده مجلس رژیم از شیراز گفت: به شدت متاسفم که یک مساله فرهنگی و اجتماعی به علت بی‌تدبیری و سوءمدیریت به سمت امنیتی شدن پیش رفت و باعث لجاجت بیشتر مردم روی این موضوع شد. این مساله را می‌شد به راحتی حل کرد و از حاشیه‌های ایجاد شده جلوگیری کرد.

وی افزود: ظاهرا هیچ برنامه‌ای برای پیشبرد صنعت توریسم در کشور نداریم جز اینکه فرصت‌ها را تبدیل به تهدید کنیم و باعث نگرانی افکار عمومی، تشنج و تنش در سطح جامعه شویم.

 

از سوی دیگر سپاه پاسداران در روزنامه خود وجود مقبره کوروش در پاسارگاد را انکار کرد و با سخافت آخوندی و ضدایرانی نوشت: پاسارگاد مقبره کوروش نیست و تاریخ باستان ایران با پشتیبانی پارسیان هند نوشته شده؛ اینها اسلام را نپذیرفتند و از ایران به هند مهاجرت کردند.

 

یک عضو مجلس ارتجاع اعلام کرد که‌ شورای عالی امنیت رژیم، به رادیو تلویزیون حکومتی دستور داده است، به اعتراضات و تظاهرات غارت‌شدگان، انعکاس ندهد.

وقف‌چی گفت:‌ «صدا و سیما در روزهای اخیر، دو بار مصاحبه‌های من دربارة اعتراضات مال‌باختگان را پخش نکرده و وقتی موضوع را پیگیری کردم گفتند: «شورای عالی امنیت ملی در مصوبه‌یی این اجازه را به صدا و سیما داده که مانع از پخش صدای سپرده‌گذاران شود».

 

وزیر اطلاعات بدنام رژیم آخوندی در حالی نمایشگاه مطبوعات را ترک کرد که مالباختگان پدیده با شعارهای تندی، او را مشایعت و خواستار پیگیری وضعیت خود بودند.

معترضین شعار می دادند اطلاعات به گوش باش مالباخته ایم نه اوباش و خواستار پیگیری پرونده و جبران زیان های خود شدند."

 
لطفا به اشتراک بگذارید: