This browser does not support the video element.

شورای ملی مقاومت – استقبال از تحریم‌های جدید علیه ارگان ها و فرماندهی سپاه

شورای ملی مقاومت


فراخوان مقاومت ایران به گسترش تحریم‌ها علیه سرکردگان جنایتکار و ارگانهای چپاول و غارت سپاه پاسداران

دبیر خانه شورای ملی مقاومت ایران اطلاعیة دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران با صدرو اطلاعیه یی به تاریخ روز۹ آبان ۹۶، ضمن استقبال از تحریم شماری از ارگان‌ها و فرماندهان سپاه پاسداران که درگیر سرکوب و غارت مردم ایران و هم‌چنین صدور تروریسم در منطقه و تولید موشک‌های بالیستیک هستند، توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا ، آن‌را یک قدم ضروری برای مقابله با سیاست‌های سرکوبگرانه، جنگ‌طلبانه و تروریستی رژیم آخوندی و ممانعت از گسترش موشک‌های بالستیکی که صلح و آرامش در منطقه را تهدید می‌کند، توصیف کرد و افزود:

این تحریم‌ها باید به سرعت تمامی افراد، ارگان‌ها و نهادها و شرکت‌های وابسته به سپاه پاسداران یا طرف‌معاملة آن و مأموران و مزدوران خارج کشوری آن‌را شامل شود. تحریم فرماندهان سپاه‌های ۳۱ استان کشور که مسئولیت سرکوب مردم در این استان‌ها را به عهده دارند، ضرورت مضاعف دارد.

اتخاذ تدابیر و اقدامات ضروری برای بیرون‌کردن سپاه از کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق لازمة پایان‌دادن به جنگ و خونریزی و برقراری صلح در منطقه و از الزامات اجرای قانون تحریم‌های مصوب کنگره آمریکا و نامگذاری سپاه پاسداران در لیست تروریستی است.

مقاومت ایران خواستار پیوستن اتحادیة اروپا به تحریم سپاه پاسداران است. بخش عمدة اقتصاد ایران در دست سپاه پاسداران است و معامله با آن به معنی سوخت‌رساندن به جنگ‌افروزی و ماشین ترور و سرکوب و کشتار در منطقه و گسترش فعالیت‌های اتمی و افزایش تولید موشک‌های بالستیک است.

پاسدار- سرتیپ غلامرضا جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل رژیم آخوندی، در روز 7 آبان در مصاحبه با تلویزیون رژیم یک قلم اذعان کرد که قرارگاه خاتم سپاه پاسداران «خیلی پروژه مثل سد و نیروگاه و پالایشگاه انجام می‌دهد... پنج هزار شرکت دارند با قرارگاه خاتم سپاه کار می‌کنند».
لطفا به اشتراک بگذارید: