This browser does not support the video element.

خامنه‌ای: قدرت دفاعی قابل مذاکره نیست – اظهارات مجدد ولی فقیه ارتجاع

خامنه‌ای: قدرت دفاعی


درحالیکه دیکتاتوری آخوندی با بالا گرفتن اعتراضات اجتماعی و بحران انزوا و تحریم بین المللی مواجه است، خامنه ای در سخنرانی برای ارتش تحت امر خود، موضوع امنیت حکومت آخوندی در شرایط کنونی را مورد تاکید قرار داد و درباره مذاکره راجع به برنامه های تسلیحاتی رژیم گفت: قدرت دفاعی نظام آخوندی قابل مذاکره نیست.

 

خامنه‌ای: «در زمینه‌های مختلف، این امنیّت مهم است. من اشاره کنم به‌مناسبت اینکه امروز یکی از مسائل اساسی کشور، مسئله‌ی اقتصاد و معیشت مردم است، که اقتصاد هم نیازمند به امنیّت است...

اقتصاد هم بایستی امن بشود. این جمله را در اینجا گفتم به‌خاطر اینکه ولو محیط نظامی، محیط اقتصادی نیست، امّا اهمّیّت امنیّت برای همه‌ی بخشها معلوم بشود؛ حتّی برای مسئله‌ی اقتصاد که علی‌الظّاهر به کسوت سربازی و لباس ارتشی و سپاهی ارتباطی ندارد.

 

اعلام کردیم، باز هم اعلام میکنیم که امکان دفاعی و قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره و چک‌وچانه نیست. بیایند چک‌وچانه کنند که چرا شما فلان ابزار دفاعی را دارید؟ چرا فلان‌جورش را دارید؟ چرا تولید میکنید؟ چرا تحقیق میکنید؟درباره‌ی آن چیزهایی که اقتدار ملّی را افزایش میدهد یا تأمین میکند یا پشتیبانی میکند با دشمن هیچ چک‌وچانه‌ای، هیچ معامله‌ای نداریم»
لطفا به اشتراک بگذارید: