سالگرد قیام پیروزمند اشرف و کارزار جهانی برای آزاد کردن گروگانهای مجاهد خلق

۱۵ مهر سالگرد قیام پیروزمند اشرفو کارزار جهانی برای آزاد کردن گروگانهای مجاهد خلق پس از حملات ۶ و ۷ مرداد ۱۳۸۸

مسعود رجوی: اشرف ـ ۱۷مهر۱۳۸۸

یادتون باشه که پیروزی اولش و آخرش، از صدر تا ذیل، از گذشته و حال و آینده، از آن خلق قهرمان ایران است. برای خلق قهرمان ایران است، نثار خلق قهرمان ایران است، ارزانی خلق قهرمان ایران است.

مال مردم ایران است که می‌بینید در هر فرصتی ندای مرگ بر دیکتاتور و فریاد آزادی سر می‌دهند.

داخل ایران خارج ایران همه جای جهان

بخصوص که این بار ابعاد این پیروزی و دست‌اندرکارانش، بسا فراتر از این است که در یک سازمان حتی سازمان مجاهدین خلق ایران بگنجه و حتی در کل مقاومت ایران و شورای ملی مقاومت، ابعادش گسترده تره جلوه‌یی است از همبستگی ملی مردم ایران علیه رژیم پلید ولایت.

مجاهدین گفتند تا پای جان می‌ایستیم و ایستادند به عهدشون وفا کردند. و مردم ایران در داخل و خارج کشور شمه‌یی از آمارش رو خوندم. این‌که کار یک گروه و یک سازمان نمی‌تونه باشه به تنهایی. برخاستند و جواب دادند.

پس پیروزی نه مال من و شما و سازمان و یا شورا بلکه، هر چند شمایان در کانونش اما از آن خلق قهرمان و مردم ایران است برای ما همین افتخار کافی است که گفتیم تا پای جان می‌ایستیم و ایستادیم.

بنظر می‌رسد که تا چنین قیمت و ذبح عظیمی نمی‌دادیم از شهدا تا مجروحان تا گروگانها تا عوارض مربوط به اعتصاب مثل همیشه در خور دیدار نمی‌شدیم. یادتون هست که آن شعر رو که ما بدادیم سرو حلقه مرد خدا حیدر کرار شدیم.

خوشبختانه که قیام اشرف پاسخی بود به یاوه‌گویی بی‌مغزانی که ما رو به مغزشویی متهم می‌کردند. نقطه عطفی است در برچسبهای تروریستی و سکت که از هر کجا که در بیاید بی‌گمان منشاش دهان کثیف آخوندهاست.

بی‌گمان. یا خط آخوندهاست، یا پول آخوندهاست یا معامله آخوندهاست.

شما ثابت کردید که ارزشهایی در جهان هست که می‌شه براش ایستاد و جان داد و فراتر.

قیام اشرف، آن روی سکه قیام ایران است.

شما در جنگ اراده‌ها پیروز شدید.

.....

مطالب مرتبط 

۱۵مهر سالگرد کارزار جهانی برای آزاد کردن گروگانهای مجاهد خلق

 

لطفا به اشتراک بگذارید: