This browser does not support the video element.

واکنش سرکردگان سپاه خامنه ای به بحران رژیم برسر تلفات پاسداران و هزینه جنگ

بحران برسر تلفات پاسداران


سرکردگان سپاه خامنه‌ای، در واکنش به بحران درونی رژیم برسر تلفات پاسداران وهزینه های کلان جنگ درسوریه، بر نیاز رژیم ولایت فقیه به این دخالتها برای بقای نظام تأکید می‌کنند.

پاسدار جعفری، سرکرده سپاه پاسداران طی یک سخنرانی در اهواز گفت: هدف جنگ در سوریه بشار اسد نیست؛ بلکه (نظام) است‌... جنگی که در سوریه درحال وقوع است، پیروزی و شکست (ما) را بدنبال خواهد داشت.

وی افزود:: قطعا سرنوشت جمهوری اسلامی در همین جنگ‌ها رقم خواهد خورد.

 

یکی دیگر از سرکردگان سپاه پاسداران به نام مرادی مخالفتها در درون رژیم با اعزام نیرو به سوریه را حرف دشمن دانست و گفت: ما با تفکراتی در اینستاگرام و فضای مجازی مواجه هستیم که توسط دشمن منتشر میشود تمامی این تفکرات توطئه دشمن است اگر ما در کشور سوریه در مقابل آنها نایستیم در داخل کشور باید با آنها بجنگیم.برای از بین بردن یک منافق درکشور وجهه ما خراب می شود و این امر بسیار هزینه بر و آفت زاست.

 

در ادامه اختلاف در درون رژیم بر سر اعزام نیرو به سوریه و تحمل هزینه‌های سنگین و پرتلفات یک رسانه باند خامنه‌ای با حمله به آخوند روحانی در مورد شرکت در مراسم دفن یکی از کشته‌های رژیم نوشت: نه تنها روحانی در این مراسم شرکت نکرده بلکه سایر وزرا و اعضای هیات دولت نیز شرکت نکردند... چند صد متر آن طرف، «نمایندگان مجلس» که نزدیک به نیمی از سال را در تعطیلات به سر می برند، حاضر نشدند جلسه امروزشان را با چند ساعت تاخیر شروع کنند (و در مراسم شرکت کنند).

این رسانه حکومتی افزود: در بسیاری از مواقع بین مردم و حاکمیت شکاف های عمیقی ایجاد شده و یکی از مصادیق آن ماجرای امروز است!
لطفا به اشتراک بگذارید: