This browser does not support the video element.

حرکتهای اعتراضی علیه چپاولگری و سرکوب رژیم آخوندی

اعتراضات علیه ستم و چپاول


گزارشی از اعتراضات مردمی علیه چپاولگری و سرکوب دیکتاتوری آخوندی

 

اعتراض و قیام

هرفرصت ،هرزمان ،هرمکان

 

غارت شدگان موسسه حکومتی کاسپین متعلق به سپاه پاسداران، که در مقابل ساختمان قضائیه آخوندی متحصن هستند، در حالیکه معترضان از اردبیل نیز به جمع آنان پیوسته بودند، با سردادن شعار علیه کارگزاران رژیم غارتگر آخوندی خواستار بازپرداخت سپرده های خود شدند

 

کاسپین دزدی کرده دولت حمایت کر ده.....

در شوشتر، غارت شدگان موسسه حکومتی آرمان در محل این موسسه دست به تجمع زدند و نسبت به غارتگری کارگزاران رژیم اعتراض کردند. مزدوران سرکوبگر انتظامی که برای مقابله با معترضین حاضر شده بودند به درگیری با معترضان و ضرب و شتم آنها پرداختند.

 

مردم غارت شده و معترضین در شهرهای دزفول، مشهد، شیراز، اهواز و همدان علیه غارتگریهای رژیم تجمع های اعتراضی برگزار کردند

 

 

همچنین کارگران منطقه ۳ شهرداری رشت در اعتراض به عدم دریافت دستمزدها و اهالی روستای نارج آباد مقابل فرمانداری رژیم در مراغه در اعتراض به آلودگی آب آشامیدنی این روستا دست به تجمع زدند

 

 

بدنبال اعتراضات کارگران ستمدیده هپگو و آذراب اراک، که با حمایتهای اقشار مختلف و شبکههای اجتماعی همراه شد، رژیم آخوندی مجبور شد به خواستههای کارگران تن بدهد. وزیر کار رژیم اعلام کرد، همه معوقات کارگران هپکو و آذرآب پرداخت میشود و شخصاً از کارگران به خاطر برخورد ناشایست نیروی انتظامی معذرت خواهی کرد.

به گفتهکارگزاران رژیم، دولت روحانی قصد دارد مشتری هپکو و آذرآب باشد تا به این ترتیب آینده این دو شرکت تضمین شود. اما رسانههای حکومتی این اقدام را بیفایده ارزیابی کردند و نوشتند: قطعا این دو شرکت مشتی از خروار کارخانههای ورشکسته هستند.

کارگران هپکو و آذرآب اراک طی روزهای گذشته بارها اتوبان تهران اراک و راه آهن تهران قم را بستند و با مزدوران سرکوبگر انتظامی رژیم درگیر شدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: