مجله اجتماعی اقتصادی – پشت پرده کشتار جوجه‌ها در حاکمیت ولایت فقیه

پشت پرده کشتار جوجه‌ها در حاکمیت ولایت فقیه – مجله اجتماعی اقتصادی


نگاهی به موضوعات اجتماعی و اقتصادی میهن


زنده به گور کردن وحشیانهٔ ۱۶میلیون جوجهٔ یک روزه و جویای دانه در ایران،مجله اجتماعی اقتصادی – پشت پرده کشتار جوجه‌ها در حاکمیت ولایت فقیه

اکنون به یک خبر مهم و داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

دیدن صحنه‌های قساوت‌بار ریختن این موجودات معصوم، نازنین و دوست داشتنی در کیسه زباله،

چکمه‌مالی، بار زدن و پرتاب با بیل در پشت کامیون و تل‌انبار کردن‌شان در گودال از پیش کنده شده

و سپس دفن در زیر خاک با چنگال‌های لودر، قلب بسیاری از ایرانی‌ها را به درد آورد

و عواطف آنها را جریحه‌دار کرد.

خدا را شکر که اگر حاکمیت دستاربندان سال‌ها تلاش کرد با برپا کردن بساط شلاق در چهارراه‌ها و به‌دار کشیدن انسان‌ها در انظار، خشونت و کشتار را در ضمیر جامعه ما نهادینه کند اما شکست خورد. امروزه جامعه آگاه و بیدار ایرانی با اعلام انزجار از این قتل‌عام قرون‌وسطایی و وحشیانه با آخوندها و پاسداران آنها مرز قاطع و جدی کشیده است.

کدام انسانی است که نگاهش با نگاه معصوم و شفقت‌طلب جوجه‌هایی را که یک روز بیش‌تر از تولد آنها نمی‌گذرد،‌ تلاقی کند اما با این قساوت آنها را به کام مرگ بسپارد. این اقدام فقط از پاسدارانی برمی‌آید که بارها در مراسم حلق‌آویز، تیرباران شرکت کرده‌اند و مرگ برای آنان به یک «کسب و کار» تبدیل شده است. این عمل فجیعانه بی‌تردید برآمده و ناشی از فرهنگی است که نظام مسلط، بانی و مروج آن بوده است؛ فرهنگی که جز در استثمار و غارت و چپاول بیشتر خلاصه نمی‌شود.

این همان مصداق هلاک حرث و نسل است که آخوندها ابتدا با کشتار نوجوانان و نوباوگان ایرانی در خرداد ۶۰آغاز کردند. دامنهٔ قتل‌عام در ایران فقط به انسان‌ها محدود نشده است.

مطالب مرتبط


مجله اجتماعی اقتصادی – نان شب دغدغه بیش از نیمی از جمعیت ایران

«جهش تولید»خامنه‌ای با کشتار جوجه‌ها!
لطفا به اشتراک بگذارید: