تیک تاک – تراژدی کرونا فاجعه رو به افزایش در ایران، مقصر کیست؟ – قسمت اول تا سوم

تیک تاک – تراژدی کرونا فاجعه رو به افزایش در ایران، مقصر کیست؟ – قسمت اول


گفتگو با ابوالفضل فولادوند


در حالی‌که وزارت بهداشت رژیم روز ۲۶فروردین در آمار تقلبی خود از کاهش میزان مبتلایان و جان‌باختگان خبر داد، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اعلام کرد، رکورد ابتلای روزانه به کرونا در خوزستان شکسته شده و طی شبانه‌روز گذشته به ۷۷مورد رسیده است.
وی گفت: آمار مبتلایان جدید به تفکیک در اهواز ۲۳مورد، رامشیر ۲۳مورد، ایذه ۱۳مورد، آبادان و کارون هر کدام ۳مورد، ماهشهر، باوی و هویزه هر کدام ۲مورد و شوشتر، شوش، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر و هندیجان نیز هر کدام یک مورد مشاهده و به ثبت رسیده است.

رژیم آخوندی چنین وانمود می‌کند که با فرستادن مردم به‌سر کار حکومت در حال مهار کردن ویروس کروناست، وزیر بهداشت رژیم روز ۲۶فروردین گفت: «رفتارهای بعدی این ویروس قابل پیش‌بینی نیست و احتمال این‌که با موج سهمگین این بیماری در پاییز و زمستان مواجه شویم وجود دارد.... تعداد تخت‌های بیمارستانی کشور در خوش‌بینانه‌ترین حالت ۱.۶ به هزار نفر است و از همه کشورهای اروپایی مثل فرانسه با ۶.۶تخت به ازای هزار نفر جمعیت کمتر است... ویروس کرونا جدید است و نمی‌دانیم با گرم شدن هوا مهار می‌شود یا نه، امیدواریم اواخر اردیبهشت یا در خرداد موج اول این اپیدمی ‌را مهار کنیم و از این طوفان بلا عبور کنیم اما خیال نکنیم این ویروس چموش ما را رها می‌کند.... باید خودمان را برای روزهای به‌مراتب سخت‌تر آماده کنیم».

تیک تاک – قطره‌یی از دریای فساد رژیم آخوندی – قسمت دوم


گفتگو با دکتر حسین سعیدیان



 

تیک تاک – روزنامه‌های حکومتی ناموفق در تشکیل یک کر دروغ درمانی – قسمت سوم


نگاهی به روزنامه های حکومتی و رسانه‌های خارجی



 

مطالب مرتبط


تیک تاک – درخواست وام از بانک جهانی برای کرونا یا چیز دیگر – قسمت اول تا سوم

اعتراف به تراژدی و افزایش ابتلا به کرونا در خوزستان
لطفا به اشتراک بگذارید: