تیک تاک – توصیه جهانی قرنطینه و بازگشایی مشاغل توسط روحانی – قسمت اول تا سوم

تیک تاک - توصیه جهانی قرنطینه و بازگشایی مشاغل توسط روحانی – قسمت اول


گفتگو با دکتر حسین جهانسوز عضو شورای ملی مقاومت ایران

روحانی روز یکشنبه(۲۴فروردین) در جلسه‌ای با شرکت رؤسای کمیته‌های مختلف ستاد کرونا بار دیگر با دروغهای وقیحانه و محیر‌العقول، تلاش کرد اوضاع را آرام و عادی و رو به‌ بهبود جلوه دهد تا از این طریق لغو قرنطینهٔ نیم‌بند و فرستادن میلیونها نفر به‌ مسلخ کرونا را توجیه کند.

«وضع ما در کرونا از اروپا بهتر است»!

روحانی وقیحانه ادعا کرد که وضع ما از نظر کرونا از خیلی از کشورهای اروپایی بهتر است. وی سپس با سوزش از افشاگریهای مجاهدین و مقاومت ایران گفت: «وقتی می‌گوییم وضع ما در زمینهٔ کرونا از اروپا بهتر است، نمی‌دانید این ماهواره‌ها چه فضایی ایجاد می‌کنند»!

روحانی با اشاره به‌ این‌که حتی در درون رژیم هم خیلی‌ها نسبت به‌ چنین دروغهایی واکنش دارند، گفت: «بعضی از این مقایسه خوششان نمی‌آید وقتی می‌گوییم وضع ما از اروپا بهتر است». این‌که چرا روحانی و خامنه‌ای دروغهایی می‌گویند که حتی در داخل رژیم هم به‌ آنها می‌خندند، در وهلهٴ اول به سرشت و ماهیت این رژیم برمی‌گردد و این‌که بنیاد نظام ولایت‌ فقیه از روز نخست بر دروغ نهاده شده و تمام ساختار و سازوکار، سیاست، ایدئولوژی و تبلیغات این رژیم بر دروغ و دجالیت سامان یافته است و یک قطره حقیقت و واقعیت، هم‌چون سم در پیکرهٔ رژیم، آن را متلاشی می‌کند.

تیک تاک – توصیه جهانی قرنطینه و بحران بازگشایی مشاغل توسط روحانی و بازتاب آن در درون نظام – قسمت دوم


نگاهی به فضای مجازی و گفتگو با خسرو شکرالهی و نگاهی به رسانه‌های جهانی



 

تیک تاک - سرنوشت کارگران و محرومان در کوره کرونا– قسمت سوم


نگاهی به رسانه‌های حکومتی و گفتگو با بابک رهنورد



 

مطالب مرتبط

تیک تاک – ادامه دروغ درمانی روحانی و به نعل و میخ زدن – قسمت اول تا سوم

روحانی؛ توجیه هم‌زیستی سلامت و مرگ
لطفا به اشتراک بگذارید: