This browser does not support the video element.

حرکت های اعتراضی علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی

مردم سنندج در اعتراض به مرگ کارگری که در جریان به آتش کشیدن ساختمانی نیمه کاره از سوی عوامل شهرداری رژیم، جان خود را از دست داد، در مقابل استانداری رژیم در سنندج تجمع کردند.


معترضان ضمن حمل پیکر این کارگر جانباخته خواستار محاکمه و مجازات آمران و عاملین این اقدام ضد انسانی شدند. تجمع کنندگان همچنین اعلام کردند که روز چهارشنبه نیز اعتراضات خود را در مقابل شهرداری ادامه خواهند داد. مراسم خاکسپاری "مصلح حسینی"، کارگر جانباخته، با شرکت وسیع مردم معترض صبح روز سه شنبه برگزار شد.

این کارگر 23 ساله در جریان به آتش کشیدن ساختمانی نیمه کاره از سوی عوامل شهرداری رژیم که قصد تخریب آنرا داشتند، براثر سوختگی شدید، پس از 4 روز در بیمارستان جان خود را از دست داد. در جریان این آتش سوزی همچنین یک کارگر دیگر مجروح شدکه همچنان در بیمارستان بستری است.

کارگران ستمدیده سازمان آب و فاضلاب کرمانشاه که پیمانکار یک سوم حقوق آنها را می پردازد و هشت ماه است حقوق نگرفته اند، تجمع اعتراضی برگزار کردند. تنها رسیدگی کارگزاران رژیم در استانداری کرمانشاه به خواست کارگران محروم که شبانه در مقابل استانداری تجمع کرده بودند، دستگیری تعدادی از آنها توسط نیروی سرکوبگر انتظامی بود.

۱۸۰۰ تن از کارگران شرکت آذر آب اراک در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماه حقوق شان راهپیمایی کردند.

همچنین کارکنان مراکز مخابرات در روستاهای همدان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق شان ، و کسبه پاساژشیخ صفی تبریز دراعتراض به پلمپ مغازه هایشان توسط شهرداری تجمع اعتراضی برگزار کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: