اقدامات غیر انسانی حکومت - مجله اجتماعی، اقتصادی

مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۲۴ – اقدامات غیر انسانی حکومت

مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

مهمترین اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: « رسیدگی نکردن و اقدامات غیر انسانی نسبت به سیلزدگان » ، « مافیای گرانی کاغذ » و « فقر در سیستان و بلوچستان و غارت در بیت خامنه‌ای »

اخبار مجله اقتصادی اجتماعی


ایجاد شرکتهای صوری برای گرفتن ارز دولتی

اقدامات غیر انسانی حکومت - مجله اجتماعی، اقتصادی




عباس آرگون (عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی رژیم در تهران) گفت: افرادی با استفاده از شرکت صوری اقدام به گرفتن ارز دولتی کرده اند، چرا در بحبوحه گرانی ارز، دلار با نصف قیمت در اختیار افراد قرار می‌گیرد؟ شرکتهای صوری متعلق به سپاه پاسداران و سردمداران رژیم و آقازاده ها می باشد که ارز دولتی دریافت می کنند و در بازار به قیمت آزاد می فروشند.

دریافت ۶میلیون دلار ۴۲۰۰ تومانی و ۲.۲ میلیون یورو دولتی به نام موسسه خیریه


سایت حکومتی تابناک اعتراف کرد :یک مؤسسه خیریه بیش از ۶.۶ میلیون دلار ۴۲۰۰ تومانی و ۲.۲ میلیون یورو دولتی دریافت کرده است/ این خیریه متعلق به کیست؟ بررسی‌های نشان می‌دهد، یک مؤسسه خیریه توانسته ارز را به صورت دلاری از بانک مرکزی دریافت کند.

این خیریه در ۷۱ ردیف توانسته بود ۶ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۶۴۹ دلار به قیمت ارز ۴۲۰۰ تومانی از بانک مرکزی دریافت کند. همچنین جستجو‌ها نشان داد که این خیریه در کنار سایر شرکت‌ها موفق شده در ۴۰ ردیف، یورو به میزان ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۶۴ به قیمت دولتی دریافت کند.

خبرگزاری حکومتی تابناک نام این باصطلاح خیریه را ذکر نکرد اما در فضای مجازی پسران آخوند موسوی اردبیلی به عنوان رؤسای خیریه موسوم به امیرالمؤمنین از گیرندگان ارزهای دولتی کلان افشا شده اند.

گرانی مسکناقدامات غیر انسانی حکومت - مجله اجتماعی، اقتصادی


«فردین یزدانی» دبیر علمی طرح جامع مسکن درباره میزان نیاز بازار برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا اظهار داشت: ۳ میلیون واحد شهری نیاز به نوسازی دارند. در مجموع بازار مسکن سالانه به ۸۰۰ هزار واحد جدید نیازدارد. البته ۱۰۰ هزار واحد نوسازی بافت فرسوده است که موجودی مسکن را افزایش نمی‌دهد.

وی با اشاره به ادامه افزایش قیمت مسکن در بازار اظهار داشت: بخشی از افزایش قیمت‌ها به دلیل تورم در هزینه‌های ساخت است. و هزینه‌های ساخت شامل هزینه مصالح و هزینه مجوزها می‌شود که در هر دو عامل شاهد افزایش قیمت هستیم. به همین دلیل در شرایط تورم رکودی قرار داریم.

افزایش۳۳۵درصدی ورق استیل


مقایسه‌ی متوسط قیمت استیل در این دوره با دوره‌ی مشابه سال قبل نشان می‌دهد که بیش‌ترین افزایش قیمت مربوط به « ورق استیل» با٣٣٥,٤ درصد بوده است.

افزایش نرخ بیکاری استان تهران در سال ۹۷


مسعود افشین معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی رژیم در استان تهران، گفت : تعداد افراد بیکار در استان تهران در سال گذشته ۵۶۴ هزار و ۶۹۵ نفر (۱۲.۲ درصد) و افراد شاغل ۴ میلیون و ۴۸ هزار و ۳۲۴ نفر (۸۷.۸ درصد) بوده است

استفاده گسترده از ماده مخدر گل در مدارساقدامات غیر انسانی حکومت - مجله اجتماعی، اقتصادی


سخنگو و معاون پیشگیری، فرهنگی و درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر رژیم گفت: افزایش دسترسی به ماده مخدر گل قابل تامل است و باید بررسی شود. اولین اولویت ما در حوزه پیشگیری، مدارس هستند.

ایستگاه مدرسه مهمترین رکن در حوزه پیشگیری است و در این زمینه اقدامات بسیاری تاکنون انجام شده است. سن امروز اعتیاد در ایران به زیر ۱۴ سال رسیده است و دانش آموزان مدارس به مصرف مواد مخدر می پردازند.

...........................................

گزارش اول « رسیدگی نکردن و اقدامات غیر انسانی نسبت به سیلزدگان »


باگذشت دوماه از جریان سیل مردم سیل زده همچنان در شرایط بسیار اسفناکی زندگی میکنن ولی رژیم تبهکار آخوندی نه تنها هیچ کاری برای اسکان آنها انجام نمیده بلکه با تهدید و ارعاب وقطع آب وبرق در همین مکانهای موقتی هم که به آنها داده شده میخواهد اونها راروانه روستاهایی بکنه که هیچ آثاری از زندگی در آن نیست . به نمونه ای از این اقدامات غیر انسانی نسبت به سیلزدگان توجه کنید

گزارش دوم «مافیای گرانی کاغذ »اقدامات غیر انسانی حکومت - مجله اجتماعی، اقتصادی


این روزها رژیم تبهکار آخوندی تشکیل شده از باندهای مافیایی که در رأس همه آنها هم ولایت فقیه قرار دارد. از مافیای آب تا مافیای سیمان. از مافیای قیر تا مافیای ارز. از مافیای دارو تا مافیای خشکبار وووو اینها همه اصطلاحاتی است که باندهای رژیم آخوندی در جریان جنگ گرگها برای هم بکار می برند.

و حالا یک نگاهی داریم به یکی دیگه از این مافیاها یعنی مافیای کاغذ که صدای ناشرین و متقاضیان کتاب و دفتر و کاغذ از گرانی سرسام آور کتاب در آمده و در این میان دست مافیای دولتی کاغذ هم رو شد این موضوع گزارش امروزمونه که باهم می بینیم

گزارش سوم «فقر درسیستان وبلوچستان و غارت در بیت خامنه ای »


داستان مردم منطقه سیستان وبلوچستان بسیار غم انگیز تر از گذشته شده استانی که خود از فقیر ترین استانهای ایران محسوب میشداین بار زیر هجوم سیلابها و حمله ملخ ها طعم تلخ فقر را بیشتر از گذشته تجربه میکنه.اقدامات غیر انسانی حکومت - مجله اجتماعی، اقتصادی

ره آورد این بلایا که ماحصل حاکمیت تبهکار آخوندی است فقر وبیکاری فزاینده ای است که در شهرها وروستاهای این مناطق به عریان ترین شکل بچشم می خورد . در گزارش امروز به بخش ناچیزی از محرومیت مردم این مناطق می پردازیم با ماهمراه باشید.

مطالب مرتبط

اعتراضات دانشجویی و فریاد دانشگاه – مجله اجتماعی

مردم سیل‌زده و دروغ‌درمانی و وعده‌درمانی رژیم
لطفا به اشتراک بگذارید: