افزایش قیمت ارز و سکه همزمان با آغاز تحریم کامل نفتی رژیم

افزایش قیمت ارز و سکه همزمان با آغاز تحریم کامل نفتی رژیم

همزمان با آغاز تحریم کامل نفتی رژیم آخوندی و انتشار خبرهای گرانی و سهمیه بندی بنزین، قیمت ارز و سکه روبه افرایش است.

به گزارش رسانه های حکومتی با انتشار خبر افزایش قیمت هر لیتر بنزین آزاد تا ۲۵۰۰ تومان و بنزین سوپر ۳۰۰۰ تومان، بهای هر دلار افزایش یافت و به ۱۴۲۵۰ تومان رسید.

در آخرین روزهای هفته گذشته قیمت هر سکه طلا با افزایش ۱۰۵ هزار تومان به پنج میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز به میزان ۵۷ هزار تومان افرایش یافته است.

جهانگیری معاون اول روحانی طی گفتگویی با خبرنگاران از احتمال کوپنی شدن مایحتاج عمومی خبر داد! وی روز شنبه ۱۴اردیبهشت به جمع خبرنگاران رسانه‌های حکومتی گفت: شاید مجبور شویم در برخی کالاها به سمت سهمیه‌بندی و کوپنی شدن پیش برویم. این نظری است که در دولت و خارج از دولت طرفدار دارد. وی افزود: ما باید به‌زودی تصمیمی بگیریم که آینده کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

روز چهارشنبه ۱۱اردیبهشت رسانه‌های حکومتی از افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌بندی آن خبر دادند اما واکنش اجتماعی در مقابل این غارتگری چنان شدید بو که رژیم همان روز به لغو زمان اجرای این تصمیم تن داد و اعلام کرد زمان آن بعداً مشخص خواهد شد. رحمانی فضلی وزیر کشور روحانی رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران که نخست این خبر را منتشر کردند مورد حمله قرار داد و تأکید کرد که مسأله افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌بندی آن یک مسأله امنیتی برای رژیم است.
لطفا به اشتراک بگذارید: