در خاطره روزها - ۱۹ مرداد ، ۱۰ اوت

[caption id="attachment_20779" align="alignleft" width="250"]اولین گردهمایی اولین گردهمایی[/caption]

۱۹ مرداد۱۳۶۷ اولین گردهمایی


نخستین گردهمایی مجاهدین پس از عملیات «فروغ جاویدان» در اشرف برگزار شد. این گردهمایی پیامی به مردم ایران مبنی بر شکست تبلیغات ارتجاع و جبهه متحدش داشت, زیرا آنان وانمود میکردند که مجاهدین در این عملیات نابود شدهاند.








[caption id="attachment_20782" align="alignleft" width="250"]بپاخیزی بردگان سیاه پوست بپاخیزی بردگان سیاه پوست[/caption]

۱۹ مرداد – ۱۰اوت ۱۸۳۱ بپاخیزی بردگان سیاه پوست


 یک سیاهپوست باسواد از میان بردگان، معروف به نام «نات ترنر» در منطقه ویرجینیا بر ضد بردگی بپاخاست و در اندک مدتی ده‌ها برده سیاهپوست به وی پیوستند و این گروه ظرف ۱۱ روز ۵۶ سپیدپوست و عمدتا ارباب مزرعه و برده داران را کشتند.








[caption id="attachment_20783" align="alignleft" width="250"]استمداد برای توقف قتل عام استمداد برای توقف قتل عام[/caption]

۱۹مرداد ۱۳۶۷ استمداد برای توقف قتل عام


«مسعود رجوی» رهبر مقاومت ایران طی اطلاعیهیی از ملل متحد و تمام سازمانهای مدافع حقوق بشر برای توقف اعدامهای گسترده زندانیان سیاسی در ایران استمداد کرد.








[caption id="attachment_20786" align="alignleft" width="250"]اقدام نمایندگان ‍پارلمان اروپا اقدام نمایندگان ‍پارلمان اروپا[/caption]

۱۹مرداد ۱۳۹۴-۱۰ اوت، اقدام نمایندگان ‍پارلمان اروپا


در پی مرگ ۱۲۰۰ مهاجر در ماه آوریل در نزدیکی سواحل ایتالیا ، گروهی از نمایندگان پارلمان ایتالیا، با ارائه استراتژی جدیدی خواهان حل مشکل پناهجویان شدند. مهمترین محورهای این استراتژی پذیرش مسئولیت در قبال پناهجویان از سوی تمام کشورهای بود.








[caption id="attachment_20787" align="alignleft" width="250"]درگذشت کنفوسیوس حکیم درگذشت کنفوسیوس حکیم[/caption]

۱۹مرداد – ۴۷۹ پیش از میلاد درگذشت کنفوسیوس حکیم


«کنفوسیوس» حکیم و فیلسوف چینی در ۵۵۱ سال قبل از میلاد در «شاندونگ» چین به دنیا آمد. افکار «کنفوسیوس» بر پایه اخلاقیات, مسؤلیت و وفاداری به آداب و رسوم ملی وخانوادگی است.

لطفا به اشتراک بگذارید: