تیک تاک – درخواست وام از بانک جهانی برای کرونا یا چیز دیگر – قسمت اول تا سوم

تیک تاک - درخواست وام از بانک جهانی برای کرونا یا چیز دیگر – قسمت اول


گفتگو با دکتر صوفی سعیدی


وال استریت ژورنال روز ۱۹فروردین۹۹نوشت: آمریکا قصد بلوکه کردن درخواست وام ۵میلیارد دلاری اضطراری رژیم ایران از صندوق بین‌المللی پول را دارد. وال استریت افزود: مقامات ارشد در دولت ترامپ گفتند که رژیم ایران هنوز حساب‌های میلیاردها دلاری در اختیار دارد. مقامات می‌گویند اگر به تهران اجازه گرفتن پول از صندوق بین‌المللی پول داده شود بعد تهران قادر خواهد بود که این یا دیگر

پول‌ها را به‌جای مهار این شیوع جهانی، برای کمک به اقتصادش که به‌واسطهٔ تحریم‌های آمریکا تضعیف شده و یا تأمین مالی میلیشیاها در خاورمیانه منحرف کند. یک مقام دولتی گفت: مقامات ایرانی تاریخچه‌ای طولانی از منحرف کردن پول اختصاص داده شده برای کالاهای انسان‌دوستانه به جیب‌های خودشان و نیروهای نیابتی تروریست‌شان دارند.

وال استریت در ادامه نوشت: صندوق بین‌المللی پول که با درخواست‌های فوری پول از جانب دول زیادی روبه‌روست گفت مشغول گفتگو با تهران برای مشخص کردن واجد شرایط بودنش برای وام اضطراری است... آمریکا، به‌رغم فراخوانهای برخی گروه‌های حقوق‌بشری و دیگر کشورها برای تخفیف تحریم‌ها، گفته است که از گذاشتن فشار روی تهران خودداری نخواهد نمود.

تیک تاک – علت تغییر وام یک میلیون تومانی به قرض الحسنه – قسمت دوم


گفتگو با میثم ناهید



 

تیک تاک – چشم‌انداز وضعیت کارگران، آیا نوری در انتهای تونل دیده می شود؟ – قسمت سوم


گفتگو با مجتبی احمدی



 

مطالب مرتبط


تیک تاک – توصیه جهانی قرنطینه و بازگشایی مشاغل توسط روحانی – قسمت اول تا سوم

وال‌استریت ژورنال: آمریکا درخواست رژیم ایران برای وام ۵میلیارد دلاری از بانک جهانی را بلوکه می‌کند
لطفا به اشتراک بگذارید: