تیک تاک – شیوع کرونا یا گرفتار شدن مردم ایران در میدان مین – قسمت اول تا سوم

تیک تاک - شیوع کرونا یا گرفتار شدن مردم ایران در میدان مین – قسمت اول


گفتگو با حسین میرداماد


خامنه‌ای در سخنرانی ۲۱فروردین خود با هزار زبان گویا اذعان کرد، نه سرنوشت ایران برای او مهم است، نه سرنوشت میلیونها ایرانی گرفتار در دام بلای کرونا، نه معیشت و اقتصاد آنان، نه بهداشت و درمان و نه حال و آینده آنان و فرزندان‌شان و نه هیچ چیز دیگر. او با کلی‌بافی و پشت‌هم‌اندازیهای روضه‌وار، ساییده و ملالت‌بار خود تنها و تنها نشان داد آنچه برای او مهم است، باد کردن تایرهای پوسیده و سوراخ سوراخ ماشین لکنتی حاکمیت ضدایرانی و ضداسلامی‌ آخوندی و به حرکت درآوردن آن بر دوش مردم محروم ایران است.

دریغ از یک تسلیت به مردم داغدار
خامنه‌ای به‌صورتی واضح گفت که کرونا و مرگ هزاران ایرانی برایش حتی ارزش یک تسلیت تشریفاتی و یک ابراز همدردی سطحی و مصلحتی را نیز ندارد و به‌عکس در مورد فاجعه کرونا گفت: «این مشکل در مقایسه با بسیاری از مشکلات، چیز کوچکی به‌حساب می‌آید»!

او نشان داد که در نظام ولایت فقیه، جان و زندگی انسان‌ها ارزشی ندارد؛ چنان‌چه به‌راحتی از ارقام میلیونی کشته شدن انسان‌ها در جنگ جهانی صحبت ‌کرد تا بگوید حالا هم کشته شدن بر اثر کرونا چیز جدیدی نیست و هزاران کشته عددی به حساب نمی‌آید. او با سفاهت و نادانی تمام مدعی شد در دو جنگ جهانی ۱۰میلیون نفر کشته شده‌اند. کرونا مشکل کوچکی است!

تیک تاک - حداقل دستمزد کارگران برای سال ۱۳۹۹، سه تا پنج برابر کمتر از خط فقر است – قسمت دوم


گفتگو با عباس داوری مسئول کمیسیون کار شورای ملی مقاومت ایران



 

تیک تاک - شیوع کرونا یا گرفتار شدن مردم ایران در میدان مین – قسمت سوم


نگاهی به رسانه‌های بین‌المللی و رسانه‌های حکومتی



 

مطالب مرتبط

تیک تاک – خامنه‌ای و حفظ نظام به هر قیمتی که هست – قسمت اول تا سوم

خامنه‌ای و ارزش زندگی و جان انسان‌ها
لطفا به اشتراک بگذارید: