تیک تاک – خامنه‌ای و حفظ نظام به هر قیمتی که هست – قسمت اول تا سوم

تیک تاک - خامنه‌ای و حفظ نظام به هر قیمتی که هست – قسمت اول


گفتگو با رضا هفت برادران


خامنه‌ای روز پنجشنبه ۲۱فروردین، پس از یک غیبت ۱۸روزه، به‌بهانهٔ نیمه شعبان در تلویزیون رژیم ظاهر شد. او در یک روضه‌خوانی مطول، نه به‌ آتشی که سراسر کشور را فراگرفته و قربانیان بیشمار کرونا اشاره کرد و نه یک کلمه به‌ مردم داغدار تسلیت گفت و نه حتی یک ابراز تأسف خشک و خالی از این همه مصیبت، از بیماری و فقر و نداری و اضطراب مرگ بر سر میلیونها ایرانی آوار کرده بر زبان راند. در عوض تا توانست تلاش کرد این فاجعهٔ هولناک انسانی را که داغ‌ترین کانون آن در میهن‌ ستم‌زدهٔ ماست، کم‌اهمیت و عادی جلوه دهد.

خامنه‌ای در این مورد گفت:‌ «این مشکل در مقایسه با بسیاری از مشکلات، چیز کوچکی به‌حساب می‌آید در دو جنگ بزرگ جهانی ۱۰میلیون کشته شدند و در قضیهٔ کرونا گفته می‌شود یک میلیون و چقدر در دنیا، کشته شده‌اند. ولی‌فقیه ارتجاع که یا از سر نادانی یا از فرط آشفتگی ذهنی، هر دو آمار را مغلوط گفت، از ترس هو شدن در فضای مجازی و در دنیا بلافاصله خودش مجدداً به‌صحنه آمد و به‌طور بی‌سابقه‌ای اعتراف کرد اشتباه کرده و آمار درگذشتگان کرونا را تصحیح کرد؛ اما به‌هرحال نشان داد در نظر او بیش از یکم میلیون کشته، عددی محسوب نمی‌شود.

اما حرف اصلی خلیفهٔ ارتجاع، تأکید بر طرح جنایتکارانهٔ لغو قرنطینهٔ نیم‌بند و فرستادن مردم به‌مسلخ کرونا، تحت عنوان کار و تولید بود.

تیک تاک - خامنه‌ای و حفظ نظام به هر قیمتی که هست – قسمت دوم


گفتگو با مهدی سامع عضو شورای ملی مقاومت



 

تیک تاک - خامنه‌ای و حفظ نظام به هر قیمتی که هست – قسمت سوم


گفتگو با بابک رهنورد



 

مطالب مرتبط


تیک تاک – نگاهی به رویکرد کشورهای مختلف با ویروس کرونا – قسمت اول تا سوم

خامنه‌ای حفظ نظام به‌ هر قیمتی حتی فرستادن انسان‌ها به‌کام مرگ
لطفا به اشتراک بگذارید: