تجمع اعتراضی در تهران، تاکستان ، تبریز و اهواز

تجمع اعتراضی در تهران، تاکستان ، تبریز و اهواز


کارکنان اخراج شده شهرداری تهران در اعتراض به اخراج و بیکاری خود در مقابل ساختمان شورای قلابی شهر تجمع کردند. تجمع کنندگان بنری در دست داشتند

که روی آن نوشته شده بود: نان آوران دیروز شهرداری بیکاران امروز تهران صبح امروز، شماری از بازنشستگان معدن زغال سنگ البرز غربی در استان گیلان

مقابل ساختمان (سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی) در تهران تجمع کردند. این کارگران روز شنبه نیز مقابل ساختمان شرکت تهیه و تولید تجمع کرده بودند.

امروز بیش از ۲۰۰ تن از کارگران کارخانه فولاد در اعتراض به اخراج 100 تن از همکارانشان در مقابل فرمانداری رژیم در شهرستان تاکستان تجمع کردند.

در تبریز جمعی از کارکنان شرکت اطلس پود در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماه حقوق خود تجمع کردند. این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون۷۰تن از کارگران خود را اخراج کرده است.

در اهواز نیز امروز خریداران خودروهای اروندی توقیف شده در گمرک، مقابل درب استانداری رژیم در خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

خریداران این خودروها مدت سه ماه است که گمرکات خود را پرداخت کرده اند ولی کارگزاران رژیم در این استان همچنان از ترخیص خودروها جلوگیری می کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: