بحران راس نظام و مجیز گویی معاون اول آخوند روحانی از خامنه‌ای

بحران راس نظام


در ادامه مخاصمات در رأس رژیم، معاون اول آخوند روحانی در واکنش به سخنرانی اخیر رئیس جمهور قبلی رژیم و طعنه او به خامنه‌ای، اعلام کرد که از ولی فقیه ارتجاع تا آخر حمایت خواهد کرد. وی خطاب به احمدی‌نژاد گفت:

 

جهانگیری: شما دیگه انقدر جسور شدید می ایید میگید سیل داره میاد زیر پای همه اینها داره خالی میشه گوش دارند نمی شنوند چشم دارند نمی بینند انقلابی بزرگتر از انقلاب 57 در حال اجراست شما انقلاب کنید!!!! شما می خواهید سیل راه بیندازید شما این نظام رو تهدید می کنید

 

ما پای نظام ایستاده ایم با همه انتقاداتی که ممکن است به همدیگه داشته باشیم تا پای جان هم پاش ایستاده ایم اجازه هم نمی دهیم که حریم نظام آسیب ببینه, رهبری هم متعلق به همه ماست پای رهبری هم ایستاده ایم

 

خامنه‌ای روز یکشنبه با سرلشکر بسیجی عبدالرحیم موسوی و گروهی از سرکردگان ارتش تحت امر خود دیدار کرد.

ولی فقیه ارتجاع درباره مجیز گویی گماشته اش در ارتش نسبت به سپاه پاسداران ولایت فقیه گفت: موسوی در عین دلبستگی به ارتش، سخنان بسیار خوبی در خصوص اتحاد نیروهای مسلح بیان کرد که ارتش را بیش از پیش ارزشمند می‌کند.

سرلشکر بسیجی عبدالرحیم موسوی که درنمایشهای روز پاسدار شرکت کرده بود، در مجیز گویی دیگری تاکید کرد شرکت وی در مراسم پاسداران اقدامی در مقابل دشمنان سپاه و بسیج بوده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: