انزجار عمومی از سرکوب وحشیانه یک زن جوان و وحشت رژیم از پیامدهای آن

انزجار عمومی از سرکوب


انزجار عمومی از سرکوب وحشیانة یک زن جوان به بهانه بدحجابی که به‌دست پاسدار-شکنجه‌گران ارگان موسوم به «گشت ارشاد» در تهران صورت گرفت، مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی را از پیامدهای آن وحشت‌زده کرد و آن‌را به یکی دیگر از موضوعات مخاصمات درونی رژیم تبدیل کرد. گزارشی در این زمینه:

 

نیروی سرکوبگر «گشت ارشاد» رژیم آخوندی، یک زن جوان را به‌رغم تأکیدات اطرافیانش در مورد ابتلای او به بیماری قلبی، به بهانه آخوند ساخته بدحجابی وحشیانه مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند به نحوی که بر اثر آن زن جوان بیهوش به زمین افتاد.

در اعتراف به این توحش سیستماتیک درحاکمیت آخوندی، روزنامه حکومتی جهان صنعت نوشت: سال‌هاست از این دست کلیپ‌ها یا به دستمان می‌رسد یا خودمان در گوشه و خیابان از نزدیک آنها را می‌بینیم. تنها صورتها تغییر می‌کنند، اسم‌ها عوض می‌شوند و رفتارها خشن‌تر می‌شوند‌. این کلیپ از درگیری زنی میانسال با دختران جوانی بود که آن روز شانس یارشان نبوده و حاضر نشدند مثل خیلی از ما بی‌سر و صدا تسلیم شوند‌....

رفتارهایی از این قبیل هر چه بیشتر دیده شود، باعث می‌شود طاقت جامعه سرریز شود و اتفاقات بدتری به‌وقوع بپیوندد‌. جامعه ایران در حال حاضر به ساختارهای قدرت بی‌اعتماد شده و آینده‌ای مبهم پیش روی ما قرار گرفته است‌.

از سوی دیگر، کیهان خامنه‌ای نوشت: در این‌که نحوه برخورد مأمور ناجا قطعاً می‌توانست بهتر و مناسب‌تر باشد شکی نیست. اما نباید فراموش کرد که سوءاستفاده از‌اشتباهات بسیار اندک برخی مأموران در بین انبوه مأموران وظیفه شناس ناجا و ماموریت‌های متعدد نباید تبدیل به دستمایه‌ای برای تضعیف و هجمه علیه نیروی انتظامی‌شود.

روزنامه حکومتی آرمان ضمن اذعان به قانون حجاب اجباری در نظام آخوندی نوشت: فیلتر زنان پاسخ نمی‌دهد! واکنشهای گسترده‌یی در قبال برخورد مأمور زن ناجا در سطح ملی و بین‌المللی صورت گرفته و استیضاح وزیر کشور نیز مطرح است.

چنین رفتارهایی که از سوی برخی از متولیان بدون توجه به بازتاب آن در سطح بین‌الملل صورت می‌گیرد تنها بهانه به دست بیگانگان داده می‌شود تا علیه نظام تبلیغ سوء کنند.

روزنامه ایران متعلق به دولت آخوند روحانی نیز در وحشت از پیامدهای آن نوشت: متأسفانه به‌لحاظ سیاسی نیز رسانه‌های بیگانه با هدف تخریب نظام و دولت این رفتار را در بوق و کرنا کرده‌اند چرا که پلیسی می‌آید و دختر خانمی را مورد ضرب‌وشتم قرار می‌دهد و جامعه به‌لحاظ روحی و روانی آزار می‌بیند. این مسأله باعث می‌شود از صدر تا ذیل نظام زیر سؤال برود... وزیر کشور خواستار بررسی و برخورد قانونی با این موضوع شده است. اما یک مشکل وجود دارد این‌که اعتماد عمومی جامعه نسبت به‌ مسئولان دچار خدشه شده است.

در وحشت از همین انزجار مردمی ، آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد روز جمعه گفت:

واقعا امروز در جامعه مون دچار مشکلیم. یک پلیسی در اجرای برنامه پلیسی اش اشتباه کرد اصلا خطا کرد به این کار نداریم باید پیگیری بشه.

فریاد می زنند که دیگه بعد از این کسی با بی حجاب برخورد نکند یعنی چی هیچکسی با بی حجاب برخورد نکند,

در مجلس شورای اسلامی صدا بلند بشه بگه کسی با بی حجاب برخورد نکنه...

وزیر راه می افته وکیل راه می افته دستگاهها همه مسئولین داد فریاد هوار چی شده! به یک خانم بی حجاب اهانت شد
لطفا به اشتراک بگذارید: