حرکتهای اعتراضی در نقاط مختلف کشور - خیزش مردم غیور کازرون

حرکتهای اعتراضی در نقاط مختلف کشور


خیزش هزاران تن از مردم به پا خاسته کازرون به ویژه جوانان دلیر در روز جمعه 31 فروردین برای ششمین روز ادامه یافت. دهها هزار تن از مردم این شهر که زنان شجاع حضوری چشمگیر در میان آنها داشتند با شعار های کوبنده خود ‌ سیاستهای رژیم و طرح جداسازی تحمیلی را محکوم کردند.

مردم کازرون به مصلای این شهر وارد شده و نمایش جمعه رژیم را بر هم زدند.

مردم دلیر کازرون امروز با شعارهایشان انزجارخود رااز کارگزاران رژیم آخوندی نشان داده و به رغم عقب نشینی رژیم و به اصطلاح متوقف کردن طرح جدایی بخشهایی از این شهر، با شعارهای خود به خیانتکاران هشدار دادند که تا پای جان بر خواست های خود پایداری می کنند.

 

 

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت سرکوب وحشیانه یک زن جوان در تهران را محکوم می‌کند

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت سرکوب وحشیانه یک زن جوان به بهانه بدحجابی که به دست پاسدار-شکنجه گران ارگان موسوم به «گشت ارشاد» در تهران صورت گرفت، را محکوم می کند و عموم مراجع مدافع حقوق بشر و حقوق زنان را به محکوم کردن این عمل شنیع وضد انسانی فرا می خواند.
روز چهارشنبه نیروی سرکوبگر «گشت ارشاد» رژیم آخوندی، یک زن جوان را به‌رغم تأکیدات اطرافیانش در مورد ابتلای او به بیماری قلبی، به بهانه آخوند ساخته بدحجابی وحشیانه مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند به نحوی که بر اثر آن زن جوان بیهوش به زمین افتاد.

سرکوب زنان زیر عنوان آخوند ساخته بدحجابی اهرمی برای شدت بخشیدن به سرکوب در سراسر جامعه است. امری که زنان آزاده ایرانی طی چهار دهه حاکمیت نظام ولایت فقیه با شجاعت در مقابل آن ایستادگی کرده اند.

 

خانم مریم رجوی اهانت و ضرب و شتم فجیع یک دختر بیمار به بهانه آخوند ساخته بد حجابی را نمود دیگری از چهره کریه ضد انسانی و ضد اسلامی آخوندهای حاکم توصیف کرد و از جوانان میهن خواست با هتک حرمت زنان شریف مقابله کنند و اجازه ندهند خواهرانشان مورد تعرض پاسداران و مزدوران قرار گیرند.

 

آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، درباره موج انزجار عمومی از ضرب و شتم یک زن جوان و سراسیمگی حکومت آخوندی گفت:

واقعا امروز در جامعه مون دچار مشکلیم. یک پلیسی در اجرای برنامه پلیسی اش اشتباه کرد اصلا خطا کرد به این کار نداریم باید پیگیری بشه.

یک مرتبه همه دستگاههای کشور راه می افتند حتی توی مجلس شورای اسلامی) فریاد می زنند که دیگه بعد از این کسی با بی حجاب برخورد نکند یعنی چی هیچکسی با بی حجاب برخورد نکند,)

در مجلس شورای اسلامی صدا بلند بشه بگه کسی با بی حجاب برخورد نکنه...

وزیر راه می افته وکیل راه می افته دستگاهها همه مسئولین داد فریاد هوار چی شده! به یک خانم بی حجاب اهانت شد

 

روز جمعه بازاریان و کسبه شهرهای پیرانشهر، بانه، مریوان، مهاباد ، سرپل ذهاب و جوانرود ، برای درهم شکستن توطئه رژیم آخوندی در بستن مرز و افزایش تعرفه گمرکی که به هدف چپاول و گسترش فقر در میان این مردم محروم صورت ‌می‌گیرد برای ششمین روز متوالی از باز کردن محلهای کسب و کار خود؛ خودداری کردند و به اعتصاب ادامه دادند.

در ادامه پیوستن بازاریان و کسبه به این حرکت اعتراضی روز جمعه بازار نور در مهاباد و بازاریان سرپل ذهاب به اعتصاب شهرهای مرزی پیوستند.
لطفا به اشتراک بگذارید: