بحران ارزی - جلسه مجلس ارتجاع با حضور وزیر بهداشت کابینه آخوند روحانی

بحران ارزی - جلسه مجلس ارتجاع


در حالی که رکودِ معاملة دلار در بازار ارز در پی تک‌نرخی‌کردن دلار ادامه دارد، هر دو باند رژیم، سیاست تک‌نرخی‌کردن دلار را تکرار فاجعه‌بار بی‌ارزشیِ ریال توصیف کردند.

کیهان خامنه‌ای نوشت: اکنون دولت با بخشنامة دلارِ 4200 تومانی کوشیده، آرامش را به بازار برگرداند، اما همه می‌دانند که این روش، راه حلی مقطعی و مٌسکنِ دردِ مزمنِ وابستگی به دلار است و با هر تکانة بین‌المللی و بازی و ‌ترفند دشمن، باید منتظر تکرار فاجعه‌بارِ بی‌ارزشیِ پول باشیم.

 

جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه و بودجة مجلس رژیم از باند روحانی نیز گفت: تصمیم دولت در خصوص ممنوعیت خرید و فروش ارز در صرافی‌ها، کاملاً نادرست است... نمی‌شود با ممنوعیت خرید و فروش ارز، کشور را تعطیل کرد؛ مسافران نیاز به ارز دارند و در این شرایط حتماً و قطعاً بازار سیاه شکل می‌گیرد.

 

در همین حال، یک کارگزار اقتصادی رژیم اعلام کرد: کالاهایی که با ارز بالا خریداری شده توسط صاحبان کالا احتکار شده تا دلار به قیمت واقعی خود بازگردد.

وی گفت: تک‌نرخی‌شدن ارز، اقتصاد را در وضعیت متفاوتی قرار داده است.

 

وزیر بهداشت کابینه آخوند روحانی که روز شنبه در مجلس رژیم حضور یافته بود در پاسخ به تهاجم باند رقیب، علیه سیاست اعلام شده خامنه‌ای در مورد حمایت ار تولید را زیر سؤال برد و گفت: حاضر نیستم به اسم تولید داخلی دو برابر پول به جنسی بدهم که کیفیتش پایین‌تر است.

یک عضو مجلس رژیم خطاب به وی گفته بود، وزیری که پورشه سوار می‌شود نباید هم به فکر تولید داخلی باشد.

قاضیزادههاشمی وزیربهداشت:

ببیند امسال شعار حمایت از تولید داخله از این شعار کسی نباید سو استفاده کنه یعنی عده افراد منفعت طلب بخواهند کم کیفیت خودشون رو یا جنس با کیفیت رو با دو برابر قیمت بفروشند نه این نه فرمایش رهبری یه و نه دولت زیر بار میره

نادرقاضیپورنمایندهمجلس: آنچه آقای وزیر گفت همه اش کذب محض است آمار غلط گفت صحبتهایش استناد ندارد.

مردم باید بدانند این ظاهر دلسوز به حال مردم وزیری که خودش استاد واردات است شما که خودت نماینده انحصاری لنز چشم آمریکا هستید الکان آمریکا هستید که صاحبان اون صهیونیستی هستند نباید هم دغدغه تولید داخل کارگر ایرانی رو داشته باشی وزیری که افتخار میکند ماشین پورشه آلمانی سوار میشود واردات لنز آمریکایی میکنند ثروت بالای هزار میلیارد تومانی دارد دغدغه کارگر ایرانی تولید ایرانی در چشمش بی ارزش است ...

قاضیزادههاشمی وزیربهداشت:

مردم عزیز ارومیه شأن شون و فرهنگ شون خیلی بالاتر از اینه که اینجا وایسی به یک وزیر تهمت بزنی و دروغ بگی من همین جا از رئیس قوه قضائیه خواهش میکنم حتما به این تهمت هایی که این آقا این دفعه اولش نیست چندمین باره داره میزنه رسیدگی کنه و همینجا حرف بزنم این نماینده یا راست میگه من حق ندارم وزیر باشم جایم پشت میله های زندانه یا دروغ میگه جای او ن پشت میله زندانه و اینجا بایستی حد بخوره
لطفا به اشتراک بگذارید: