گردهمایی برلین در حمایت از قیام مردم ایران و بزرگداشت حماسه فروغ اشرف – قسمت پایانی

گردهمایی برلین در حمایت از قیام مردم ایران


برلین-دروازه براندنبورگ بزرگداشت حماسه فروغ اشرف در 19 فروردین 1390 حمایت از قیام سراسری و اعتراضات مردم ایران

دکتر آلبرشت ویلکنس - عضو کمیته دوستی آلمان برای ایران آزاد

«... ما از روزهای پایانی سال گذشته با اشتیاق زیاد موضوع قیام مردمی در ایران را دنبال میکنیم. و امروز به این خوشحالی ما افزوده میشود زیرا ده روز است که مردم در استان خوزستان وهمچنین در همین روزها در اصفهان اعتراضات را ادامه میدهند. ما برای این مردم معترض که نسبت به وضعیت فاجعه باززندگیشان دست به اعتراض می زنند..آرزوی موفقیت داریم ما اقدامات سرکوبگرانه رژیم علیه مردم قیام کننده رامحکوم می کنیم زندانیان، شکنجه شده ها و کسانی که درجریان این قیام جان باختند شایسته احترام هستند

همه چیز حاکی ازاین است که اراده برای سرنگون کردن این رژیم قویتر شده است .

این رژیم برای در قدرت ماندن خود اهرمی بجزاستفاده از ارگانهای سرکوب گر خود ندارد. این چیزی است که پیوسته آشکارتر میشود. وباید ماهیت سرکوبگر این رژیم را به جامعه اروپاهرچه بیشتر نشان بدهیم. ..... ما همچنین باید آنها را با مقاومت ایران آشنا کنیم. و در این کارزار من به جمع شما می پیوندم.

با تشکر از شما»

 

پرهام

با سلام و درود فراوان به همه شما عزیزان بخصوص مردم اصفهان که درحال حاضر درحال تظاهرات علیه رژیم هستند.

ابتدا میخواستم که گرامی بدارم و دروود بفرستم به 36 تن از مجاهدان و مبارزان ایران زمین ، برادران و خواهران جان برکفی که در قرارگاه اشرف در 7سال پیش توسط مزدوران رژیم آخوندی و مالکی مزدور شهید شدند و قهرمانانه به عهدخودشان با خدا و خلق وفا کردند.

دوستان عزیز

من به عنوان یک جوان اهوازی که چند سال است که به آلمان آمده ام و خودم شخصا شاهد ستم و تبعیض رژیم و مزدورانش نسبت به هموطنان خودم در اهواز بوده ام. حمایت خودم را از اعتراضات هموطنان عرب در اهواز و شهرهای مختلف خوزستان اعلام میکنم. این اعتراض مردمی است که از سیاستهای تبعیض آمیز و تفرقه افکنانه یک نظام فاسد و سرکوبگر به تنگ آمده اند. اعتراض جوانان و زنانی است که طی سالیان سال با تبعیض و فقر و محرومیت جانگداز دست وپنجه نرم میکنند.

این تظاهراتها اعتراضی است به جنگ افروزی و مداخله رژیم آخوندی در کشورهای منطقه که با پول نفت و سرمایه های ملی ما انجام میشود. در شرایطی که اکثریت مردم ما زیر خط فقر زندگی میکنند، درآمدهای کشور صرف صدور تروریسم و بحران به سوریه و یمن و عراق و دیگر کشورها میشود.

این تظاهرات همچنین اعتراضی به سیاست رژیمی است که با عملکرد خود استان را دچار فاجعه زیست محیطی کرده و در جهت منافع ایادی خود، با انتقال آب رودخانه های بزرگ خوزستان از جمله کارون و بهمنشیر را دچار خشکسالی و شیوع انواع بیماریها کرده است.

هموطنان خوزستانی همانطور که در قیام دی ماه نشان دادند به چیزی کمتر از سرنگونی کل نظام رضایت نمی دهند. آنان همچنان تمام مردم ایران راه نجات و رهایی خود را در براندازی و سرنگونی نظام ولایت فقیه یافته اند. همه ما که دراین گردهمایی شرکت کردیم و تلاش میکنیم که صدای اعتراض مردم مظلوم خوزستان را به گوش جهانیان برسانیم، ما حامیان مقاومت ایران که 36سال است مستمر و بی وقفه با پرداخت بالاترین بهای ممکن رژیم را به مرحله سرنگونی رسانده است، عموم مردم ایران به‌ویژه جوانان سراسر خوزستان را به حمایت از تظاهر کنندگان فرا میخوانیم و از مجامع بین‌المللی مدافع حقوق بشر خواستار محکوم کردن سیاست سرکوب و تبعیض رژیم و آزادی فوری زندانیان این استان به‌ویژه دستگیر ‌شدگان اعتراضات روزهای اخیر هستیم.

همه ما یقین داریم که تنها راه پاسخ به همه مشکلات و نابسامانیهای موجود سرنگونی رژیم است و بی تردید این تغییر رژیم توسط مردم به جان آمده و مقاومت ایران انجام خواهد شد.می جنگیم می میریم ایران راپس می گیریم

 

امجد

با سلام و دروود به همه حامیان مقاومت

به عنوان یک جوان عرب اهوازی که دوسال است به اجبار از شهر و زادگاه خود در تبعید و دور از وطن هستم. و در این مدت همواره با رنج و دردهای هموطنان عزیز و خونگرم خودم زندگی میکردم و مشتاقانه در انتظار سرنگونی آخوندها و بازگشت به وطن و دیار خود هستم، از اینجا به همه جوانان و همشهریهای غیور خودم در اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان دروود میفرستم . به خاطر شرف و غیرت آنها در اعتراض و قیام علیه سیاستهای تفرقه افکنانه و تبعیض آمیز فاشیسم دینی حاکم عرض احترام و ادب دارم.

هرچند جوانان آزاده خوزستان و جنوب کشور در قیام قهرمانانه دی ماه نیز به روشنی به سران رژیم نشان دادند که نظام فاسد و ستمگر ولایت فقیه را نمیخواهند.آنها جز براندازی نظام ولایت فقیه به چیز دیگری فکر نمیکنند. در جستجوی نان ، عدالت و آزادی هستند. آنان به سیاست تفرقه افکنانه رژیم بین اقوام و ملیتهای ایران عزیز نه میگویند. خواهان زندگی در ایرانی ، بدون تبعیض و تفرقه و فساد هستند.از ظلم و ستم و فساد رژیم جانشان به لب رسیده و تا براندازی کل نظام ولایت فقیه از پای نخواهند نشست. آنها در کشور تاریخی خود ایران میخواهند بر سرنوشت خویش حاکم باشند. آنها هوای پاک میخواهند که نفس بکشند. خوزستانی. صاف و روشن ، بدون ریزگرد . آنان کارون را با آب می طلبند و .. به این خاطر به قیام و اعتراض برخاسته اند.

هرچند اعتراضات مسالمت آمیز آنها سرکوب شد و بسیاری دستگیر و روانه زندان شدند. هرچند تعدادی مجروح ومصدوم شدند. اما بی تردید راه آنها توسط تمام مردم ایران و همه گلهای رنگارنگ این سرزمین از کرد و فارس گرفته تا بلوچ و آذری و دیگران ، آن تا سرنگونی رژیم ادامه خواهد یافت.

ما قاطعانه و با تمام وجود از فراخوان خانم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت حمایت میکنیم که عموم هموطنان را به همبستگی و همیاری با مردم هموطنان عرب خویش دعوت کرد.

موج بی سابقه ریزش نیروهای بسیجی و مزدوران رژیم همواره با جنگ باندهای داخلی رژیم که چون گرگان گرسنه به جان هم افتاده اند، گویای مقاومت و ایستادگی خلق قهرمان ایران در مقابل استبداد دینی است .مقاومت سازمانیافته که در کانونهای شورشی و هسته های رزمنده در داخل شهرهای میهن تبلور مییابد ، هر روز در حال افزایش است. از همه هموطنان در خارج کشور نیز درخواست داریم که در این شرایط حساس صدای مظلومیت مردم ایران را به گوش جهانیان و مجامع بین المللی برسانند. و از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنند. بی تردید ما پیروز میشویم.

زندانی سیاسی آزاد باید گردد حکومت آخوندی سرنگو ن سرنگون
لطفا به اشتراک بگذارید: