فانتزی حمایت از کالای ایرانی – ۲۶فروردین۱۳۹۷

فانتزی حمایت از کالای ایرانی – ۲۶فروردین۱۳۹۷


نگاهی به اظهارات مهره های رژیم در این باره


 

- روز جمعه علم الهدی نماینده خامنه ای در مشهد در حالی که می خواست خامنه‌ای را از مسئولیت وضعیت فاجعه‌بار و بحرانهای متعدد گریبانگیر رژیم تبرئه کند در مورد بحران ارز گفت: « مقام معظم رهبری چند سال قبل در برنامه ششم توسعه این مسئله را پیش بینی کردند که ادامه تحریمها ممکن است ما را به ادامه کاهش ارزش پول ملی دچار کند و نوسان دلار ما را از پای در بیاورد . آنروز مقام معظم رهبری به دولت فرمان دادند مجلس هم تصویب کرد. اما متاسفانه بانک مرکزی خلاف این عمل کرد. مقام معظم رهبری دستور میده ، فرمان میده اینا عمل نمی کنند».

 

 تلویزیون رژیم - 24 فروردین


- به اون هدف یک میلیون و سی و سه هزار فرصت شغلی و رشد تولید ۶ تا ۷ درصد که مورد نظر برای برنامه در امسال هستند دست پیدا بکنیم حتما این باید از طریق افزایش تولید ملی و از طریق محصولات اون که کالای ایرانی هست باشه.

-: حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز اشتغال ،رونق تولید و ساماندهی اقتصاد. امام جمعه موقت تهران گفت مشکلات ارزی هم با حمایت از کالای ایرانی قابل حله.

 

تلویزیون رژیم - 24 فروردین


مگه میشه؟ این گشنه اس، نه این یکی پول دارو نداره، این یکی اساسش را میندازن بیرون به علت این که خونه نداره، و انوقت تو برگردی بگی من چون سرمایه دارم باید یه کشتی تفریحی داشته باشم. این جاست که بالای شهر تهران کیا زندگی می کنند؟ اختلاف طبقاتی را ببینید ، خجالت بکشن اونها که میگن مقتدای ما علی است. میگن مقتدای ما علی است اما سرمایه داریشون اقتدا کرده به سرمایه داری کاپیتالیسم...

 

سایت حکومتی تجارت امروز- 25 فروردین


حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارتجاع:‌حمایت از کالای ایرانی زمانی اتفاق می‌افتد که تولیدکننده حمایت شود تا کالایی باکیفیت، رقابت‌پذیر و با هزینه تمام شده پایین تولید کند، در این صورت اشتغال و صادرات هم رونق خواهد گرفت البته به شرط آنکه قاچاق، رانت و فساد اداری نیز به درستی مهار شود.

 

سایت حکومتی فصل اقتصاد- 25 فروردین


عبدالله بهرامی رئیس اتحادیه تعاونی تولیدکنندگان فرش دستباف: 11 هزار قالیباف برای دریافت تسهیلات طرح اشتغال پایدار ثبت نام کردند اما، ریالی به آن‌ها پرداخت نشد. بازاریابی، حمایت از تولید، فرآوری، حمایت از نوقان داران، حمایتی (در کار) نیست و هیچ منابعی برای این کار اختصاص داده نشده است. وزیر صنعت، تجارت و معدن وعده داده بود برای تحریک بازار و حمایت از فرش، تسهیلات در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد اما، اینکار صورت نگرفت و بازار داخل به 3 درصد رسیده است. از حدود یک میلیون قالیباف فقط 300 هزار نفر بیمه شدند و 700 هزار نفر مابقی پشت خط ماندند و برنامه‌ای هم برای بیمه آن‌ها وجود ندارد.

حدود چهار ماه گذشته و هیچ تسهیلاتی پرداخت نشده است.

11 هزار بافنده برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که هر کدام علاوه بر هزینه ثبت نام، مبلغ 200 هزار تومان بابت تهیه هر طرح، هزینه کردند اما هنوز کارگروهی برای این کار تشکیل نشده است.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: