بازتاب وحشت رژیم از سرنوشت برجام در نمایشهای جمعه – ۲۵فروردین۱۳۹۷

بازتاب وحشت رژیم از سرنوشت برجام در نمایشهای جمعه – ۲۵فروردین۱۳۹۷


گزیده ای از اظهار وحشت امام جمعه های نظام در این باره

 

 

دیروز هم نمایشهای جمعه در شهرهای مختلف کشور، نمایشگاهی بود از بحرانهای فراگیر رژیم بحران ارز و بی‌ارزش‌تر شدن پول ملی تا تلگرام و برجام وبحران درونی رژیم، ضعف خامنه‌ای و غیره...

اما از آن میان وحشت از سرنوشت برجام و این که باقی می‌ماند یا نه وهر دو صورت وضعیت رژیم به چه صورتی درمی‌آید، بارزتر از سایر موضوعات بود.

نگاهی داریم به گزیده‌یی از اظهارات امام جمعه‌ها در این زمینه:

 

آخوند آل هاشم ـ نمایش جمعه تبریز


رؤیای تحقق وعده‌های برجام تا کی ادامه خواهد داشت

مقام‌های مسؤول علل بحران ارز در کشور را موارد مختلف از جمله روند ناصحیح داخلی و شیطنت‌های خارجی اعلام می‌کنند، اما تا کی باید چشممان به خارج باشد؟ تا کی باید منتظر باشیم، ببینیم آمریکا یا فلان کشور ما را تحریم می‌کند یا نمی‌کند؟رویای تحقق وعده‌های برجام تا کی ادامه خواهد داشت، مگر راه حل‌های کوتاه مدت و بلند مدت این مشکل هنوز مشخص نشده است و مشکلات ساختاری اقتصادی ایران برای صاحب‌نظران و مسوولان مبهم است.

 

آخوند اردکانی ـ نمایش جمعه شیراز


چرا بانک‌های ایران نمی‌توانند با بانک‌های بزرگ دنیا معامله انجام دهندعلت آن است که عده‌ای خودشان را بسته اند به برجام و فکر کردند که برجام همه مشکلات زمین و آسمان را حل می‌کند اما نکرد، روز به روز هم مشکلات بیشتر شد.

بیشتر از دوسال از برجام می‌گذرد اما بانک‌های خارجی حاضر نیستند که حتی پول ما را به رسمیت بشناسند و ارزش آن سقوط می‌کند.دشمن می‌داند که حمله‌نظامی به نفعش نیست، ضرر می‌کند، با جنگ اقتصادی می‌خواهند این ملت را به زانو در بیاورند

 

آخوند احمدرضا حاجتی ـ نمایش جمعه اهواز

آمریکا حرف از برجام ۲ می زند و بحث مواضع موشکی ایران را مطرح می کند اما ایرانی ها برجام ۱ و بدعهدی آمریکا را دیدند و سخن آنان در خصوص برجام 2 باطل است. کشور ما مشکلات بسیار زیادی داریم اما به آینده امیدواریم و بدانند آینده از آن ماست و همه ی این روزهای سخت را پشت سر میگذاریم.

 

آخوند مهدی صدیق ـ نمایش جمعه لاهیجان


بنده از برجام به‌طور مطلق حمایت نمی‌کنم همان‌طور که رهبری به‌طور کامل حمایت نکردند چراکه این درست نیست اما هرکسی هم بگوید برجام هیچ کاری نکرده دروغ می‌گوید،

چرا می‌خواهند افتخارات کشور را زیر سؤال ببرند، گفتند بعد از برجام همه‌چیز از بین رفت و داخل تأسیسات سیمان ریختند و … پس این ۸۳ دستاورد از کجا آمد؟

آخوند موسوی ـ نمایش جمعه آبیک


دولت جنازه متعفن برجام مرده را دفن کند

رئیس‌جمهور اذعان کرده که اگر آمریکا برجام را نقض کند فلان اقدام را انجام می‌دهیم که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نقض شدن برجام توسط آمریکا باید گفت که برجام چندین مرتبه نقض شده یعنی تحریم‌ها برداشته نشده بلکه زیادتر هم شده است.

صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به تازگی بیان کرده که ما در مذاکرات، با آمریکا مذاکره می‌کردیم و با 1+5 مذاکره نمی‌کردیم که واقعیت همین بوده است و برخی اذعان می‌کنند پیش از مذاکره قرارداد نوشته شده و به امضا رسیده است.

برخی مسؤولان اذعان می‌کنند که در برابر 6 کشور ایستاده‌ایم و تمام آنها را به زانو درآورده‌ایم که نتیجه این امر، برجام است که بزرگترین و نخستین مشکل کشور است.

اگر می‌بینید که سرمایه‌گذاری در کشور سرمایه‌گذاری نمی‌کند به دلیل برجام است که آمریکا هر 120 روز یک تصمیم می‌گیرد و برجام را رها نمی‌کند.

 

آخوند علم الهدی ـ نمایش جمعه مشهد


این قدری که سر این برجام لعنتی اینها آمدند هی لابی گری کردند ، اگر سر این فرمان رهبری این ها می آمدند با این کشورها لابی گری می کردند امروز دلار تو جامعة‌ما ارزش نداشت.

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: