تظاهرات کشاورزان و مردم اصفهان – تظاهرات غارتشدگان در شهرهای مختلف

تظاهرات کشاورزان و مردم اصفهان


تظاهرات وراهپیمائی کشاورزان اصفهان واعتراضات غارت شدگان

کشاورزان زحمتکش و مردم اصفهان در ادامه اعتراضات خود روز دوشنبه ۲۰ فروردین ، در فلکه خوراسگان در اصفهان تجمع کردند و سپس به سوی مسجد امام علی راهپیمایی کردند.

زنان در این تظاهرات حضور گسترده ای داشتند. مأموران سرکوبگر انتظامی در وحشت از گسترش این حرکت اعتراضی و پیوستن مردم به صفوف کشاورزان، تجمع کنندگان را محاصره کرده بودند.

مسیر حرکت کشاورزان و مردم اصفهان در تظاهرات اصفهان توسط نیروی سرکوبگر ضدشورش بسته شده بود. اما مردم و کشاورزان زحمتکش بی اعتنا به لشکرکشی مزدوران شعار می دادند :‌

توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد

 

رئیس جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی با درود به کشاورزان به پاخاسته اصفهان و پایداری دیگر اقشار به جان آمده از غارت و چپاول و سرکوب و تبعیض رژیم ولایت فقیه درود فرستاد و هموطنان را به حمایت از خواستهای عادلانه آنها فراخواند.

 

روز دوشنبه۲۰ فروردین غارت شدگان موسسه کاسپین در برابر مجلس ارتجاع دست به تجمع اعتراضی زدند. این تجمع برغم حضور نیروهای سرکوبگر و متفرق کردن و دستگیری شماری از تجمع کنندگان؛ صورت گرفت.

 

غارت شدگان موسسه آرمان وحدت در اهواز با شعارهای مرگ بر روحانی و مرگ بر دولت تزویر و امید در مقابل در ورودی شعبه ملل در اهواز دست به تجمع اعتراضی زدند.

 

غارت شدگان موسسه کاسپین در رشت صبح روز دوشنبه در برابر این موسسه غارتگر متعلق به سپاه پاسداران دست به تجمع اعتراضی زدند. و علیه آخوند روحانی شعار سردادند.

 

غارت شدگان موسسه کاسپین در مشهد دست به یک تجمع اعتراضی زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: